فعالیت های نقل و انتقالاتی تراکتورسازی را آغاز کردیم/ یکی از جذاب ترین بازی های لیگ را مقابل استقلال داریم.

ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1921947

ما نشان می دهیم که می توانیم با هر تیمی برابری کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: فردا یکی از جذاب ترین دیدارهای لیگ را خواهیم داشت و نشان خواهیم داد که می توانیم با هر تیمی در زمین مسابقه رقابت کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ پاکو حامز سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پیش از دیدار فردا مقابل استقلال گفت: سه بازی استقلال را به طور کامل تماشا کردم، استقلال یکی از بهترین تیم های لیگ برتر است و باید تلاش کنیم. بهترین بازی در برابر تیم های بزرگ بازی فردا برای باشگاه و هواداران بسیار مهم است و می خواهیم موفق شویم.

وی با بیان اینکه همه بازیکنان در گلزنی باید عملکرد بهتری داشته باشند، تصریح کرد: وظیفه مربی این است که تیمش را به خوبی قرار دهد و پرس خوبی داشته باشد اما گلزنی به استعداد ذاتی بازیکنان برمی گردد و ما و در این زمینه کار می کنیم. می خواهیم آنقدر موقعیت ایجاد کنیم که موقعیت هایمان تبدیل به گل شود. امیدوارم مقابل استقلال موقعیت های گلزنی زیادی داشته باشیم چون تراکتورسازی ظرفیت ایجاد موقعیت مقابل تیم های بزرگ را دارد.

سرمربی تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه تمرکزش روی بازی فردا است، درباره بازی هفته آینده تیمش با استقلال در جام خولا گفت: الان به بازی جام خولا فکر نمی کنم. بعد از بازی فردا زمان کافی داریم تا تیم را به حالت اولیه برگردانیم.

هیومز در پاسخ به این سوال که آیا تراکتور در بازی فردا برابر نساجی مازندران همان سبک فوتبالی را که دوست دارد بازی می کند، گفت: ذهنیت من همان فوتبالی است که در بازی با نساجی بازی کردیم.با شرایط چمن ایران تطبیق می دهیم. ، زیرا چمن بلند و زمین ناهموار و خشک کار کردن زمین را غیرممکن می کند. ایده ما فوتبال مالکیت با پرسینگ شدید است.

وی درباره شناخت ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال گفت: آقای ساپینتو را می شناسم و احترام زیادی برای او قائل هستم و مربی خوبی است. یکی از جذاب ترین دیدارهای لیگ فردا در انتظارمان است. ما نشان می دهیم که می توانیم با هر تیمی در زمین مسابقه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره محرومیت ها و مصدومیت های تیمش برای بازی فردا یادآور شد: محمد عباس زاده محروم است و علی نجفی نیز مصدوم است. کاوه رضایی هم مشکلی برای همراهی تیم ندارد.

هیومز با بیان اینکه باشگاه من را برای ایجاد تغییر در سبک بازی و شخصیت تیم استخدام کرده است، گفت: هر روز سعی می کنم با مدیریت باشگاه شرایط را بهتر کنم. فعالیت نقل و انتقالات ما شروع شده و به دنبال بازیکن هستیم. ما می خواهیم افرادی را جذب کنیم که کیفیت فوتبال ما را ارتقا دهند. همچنین به بازیکنانی که در لیست خروج هستند کمک خواهیم کرد تا فوتبال خود را در یک تیم خوب ادامه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید