بازی های لیگ برتر فراز و نشیب های زیادی داشته است/ بازی مهمی مقابل پرسپولیس داریم


ساعت: 18:25
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893931

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هنوز هیچ تیمی بهتر از سایر رقبا نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا پرکاس سرمربی تیم نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس درباره این دیدار گفت: در مورد بازی فردا باید بگویم که بازی مهمی در انتظارمان است. 2 بازی خارج از خانه داشتیم و امیدوارم با امتیاز بیشتری به آبادان برگردیم تا مردم شهر خوشحال شوند.

وی تصریح کرد: پرسپولیس تیم خوبی است و ترکیب فنی خوبی دارد. آنها ثبات خوبی داشتند و ما این تیم را آنالیز کردیم. امیدوارم فردا مسابقه زیبایی باشد و نتیجه ای برای ما رقم بخورد.

سرمربی نفت آبادان درباره اینکه آیا این باشگاه درخواستی برای حضور هواداران زن این تیم در ورزشگاه آزادی داشته است یا خیر، گفت: درخواست داریم در صورت امکان بانوان ما هم به ورزشگاه بیایند.

پرکاس در مورد انتقاداتی که اخیراً به پرسپولیس در خصوص نتایج وارد شده و اینکه نگران نباشید فردا این موضوع به ضرر نفت آبادان باشد، اظهار داشت: بهتر است کادر فنی این تیم در مورد عملکرد تیم اظهار نظر کند. پرسپولیس. اما به عنوان یک حریف فوتبالی باید بگویم که دغدغه هواداران آنها قابل احترام است اما باید بگویم حریف ما قوی است و تصمیماتی برای بازی فردا داریم.

وی درباره کیفیت لیگ برتر تا اینجای کار گفت: تاکنون هیچ تیمی نشان نداده است که نسبت به سایرین برتری دارد یا نه، اما برخی از تیم ها که سابقه و نام و پول خوبی دارند همیشه مدعی قهرمانی هستند هرچند لیگ برتری داشته است. تا کنون فراز و نشیب های زیادی داشته است.

سرمربی نفت آبادان درباره غیبت حسن بیت سعید و شرایط طالب ریکانی برای این دیدار تصریح کرد: او باید دیروز در مسیر بیت سعید نتیجه را به ما می گفت اما فکر می کنم در آینده به ما اضافه شود. روزها، هرچند برای بازی فردا قطعا خواهد بود، اما طالب ریقانی با ما تمرین می کند و اینکه آیا او در ترکیب اصلی ما خواهد بود یا خیر، فردا در شروع بازی مشخص می شود، اما امیدوارم او به ما ملحق شود. بهترین شرایط

پرکاس درباره وضعیت مالی این باشگاه گفت: در فوتبال ایران مشکلات مالی وجود دارد و به جز چند باشگاه که به کارخانه ها متصل هستند، بقیه مشکل دارند. باشگاه نفت تقریباً دولتی و زیرمجموعه وزارت نفت است، اما به دلیل برخی قوانین موجود نمی توانند مستقیماً به باشگاه پرداخت کنند، البته باید از اعضای هیئت مدیره که موفق به پرداخت برخی از بازیکنان شده اند تشکر کنم. مطالبات تا کنون از سوی دیگر منطقه آزاد اروند که حامی اصلی نفت آبادان است، کمک مستقیمی به ما نکرده است، اما قول هایی داده شده که اگر این کار انجام شود، بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد.

این مربی در مورد انتخاب مهدی تاج به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: به اعضای هیئت مدیره تبریک می گویم و امیدوارم هرکسی که در راس امور است به فوتبال ایران کمک کند زیرا سه ماه حساس با جام جهانی داریم و باید کاملا حمایت کنیم. تیم ملی امیدوارم همه شوراها و نمایندگان مجلس از فدراسیون جدید با همدلی پیش بروند.

دیدگاهتان را بنویسید