فراز و نشیب های زندگی مینو رایولا را کاوش کنید

فراز و نشیب های زندگی مینو رایولا را کاوش کنید

مینو رایولا یکی از معروف ترین عوامل فوتبال در سن 54 سالگی درگذشت. به گفته برخی رسانه ها، وی به دلیل مشکل ریوی درگذشت. سرمربی ایتالیایی اسطوره هایی مانند پل پوگبا از منچستریونایتد، ارلینگ هالند از دورتموند و زلاتان ابراهیموویچ را در اختیار داشت.

مینو رایولا کیست؟
او در 4 نوامبر 1967 در Nochera Infriore در سالرنو در نزدیکی ناپل به دنیا آمد و زمانی که یک ساله بود خانواده‌اش از ایتالیا به هارلم هلند نقل مکان کردند. آنها پیتزا فروشی به نام ناپولی افتتاح کردند و خیلی زود آن را به 11 رستوران گسترش دادند. اما در 19 سالگی، مینو از هم جدا شد. او قبل از 20 سالگی پس از خرید و فروش یک مک دونالد محلی به یک پیمانکار ساختمانی میلیونر شد.

مینو ابتدا به عنوان یک مامور ناظر بر انتقال پاول ندود شناخته شد. بازیکن چک با 12 میلیون پوند از اسپارتا پراگ راهی لاتزیو شد. سپس در سال 2001، ندود با قراردادی 25 میلیون میلیونی به یوونتوس منتقل شد.

همسر مینو رایولا کیست؟
مینو رایولا مردی متاهل است، اما همسرش ناشناس است. جدای از اطلاعاتی مبنی بر آشنایی او با همسرش در فوگ ایتالیا، صحبت زیادی درباره او در ملاء عام وجود ندارد. نام و اصل او در مطبوعات مشخص نیست. هیچ اطلاعاتی در مورد ارتباطات گذشته مینو منتشر نشده است.

چند تا بچه وجود دارد؟
هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. او این اطلاعات را از انظار عمومی دور نگه داشت. تنها اطلاعات منتشر شده از او مربوط به زندگی کاری و فوتبالی اش است.

ارزش خالص مینو رایولا چقدر است؟
رایولا، به عنوان یک ایجنت فوتبال ایتالیا، دارایی خالص 68 میلیون (حدود 85 میلیون دلار) است. منبع اصلی درآمد او یک شرکت ورزشی است که توسط تعدادی ورزشکار حرفه ای اداره می شود.

دیدگاهتان را بنویسید