آیا او جایگزین یک زن مینو رایولا خواهد شد؟

آیا او جایگزین یک زن مینو رایولا خواهد شد؟

رافائلا پیمینتا، دستیار مینو رایولا فقید، اهل برزیل که می تواند به هشت زبان صحبت کند، مسئولیت این غول بزرگ ایتالیایی را بر عهده خواهد گرفت.

مینو رایولا ایتالیایی که مدیر برنامه های بسیاری از بازیکنان مشهور مانند زلاتان ابراهیموویچ، پل پوگبا و ارلینگ هالند بود، یکی از ثروتمندترین و البته جنجالی ترین افراد دوران حرفه ای خود بود.

او روز شنبه پس از یک دوره بیماری و ستارگانی چون زلاتان ابراهیموویچ، اریک هالند، آلسیو رومانیولی، ماریو بالوتلی، جیجی دوناروما، پل پوگبا، ماتایس دلیخت، مارکو وراتی و روملو لوکاکو درگذشت. به دنبال یک مدیر جدید باشید تا بتوانند امور حرفه ای خود را به او بسپارند.

در همین رابطه، روزنامه اسپانیایی “AS” گزارش داد که رافائلا پیمینتا، زنی که می تواند به هشت زبان در جهان صحبت کند، مسئولیت این سوپرایجنت ایتالیایی را برعهده خواهد گرفت، زیرا او از تمام برنامه های رایولا مطلع بوده و با او همکاری داشته است. او برای مدت طولانی .این بود. او که یک شهروند برزیلی با مدرک حقوق بین‌الملل است، با تمام رمز و رازهای دنیای نقل و انتقالات فوتبال در سطح جهانی آشناست، بنابراین می‌تواند به خوبی با دیگر سوپرایجنت‌ها رقابت کند.

در کنار رافائلا پیمینتا، وینچنزو رایولا ملقب به انزو که با رایولا بزرگ هم کار می کرد، یکی از گزینه هایی است که می تواند جایگزین معلم او شود.

دیدگاهتان را بنویسید