دعوای رحمتی و نویدکی در ایستگاه آخر/ اراکیس به دنبال پایانی خوش برای فصلی پر فراز و نشیب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; بقیه رقابت های هفته آخر لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور امروز پنجشنبه 13 خردادماه در شهرهای مختلف برگزار می شود.

پرونده لیگ بیست و یکم امروز در حالی به پایان رسید که شاگردان فرهاد مجیدی در استقلال تهران سه هفته مانده به پایان این رقابت ها برای قهرمانی این فصل ثبت نام کردند و راه را برای رقیب دیرینه خود پرسپولیس برای ششمین قهرمانی متوالی هموار کردند و حتی سپاهان هم مدعی است. او زندانی خواهد شد.

اما اراکی پس از یک فصل سخت در اولین تلاش خود در لیگ برتر، سرانجام حضور خود را در رده اول فوتبال ایران تثبیت کرد و با بازگشت حتیبی با انگیزه مضاعف لیگ بیست و یکم را آغاز کرد تا جایی که شاکی سایز آلومینیوم ظاهر شد و حتی در سه بخش در صدر جدول قرار گرفت.

با این حال تیم خطیبی پس از باخت سنگین سه بر یک مقابل صنعت نفت آبادان به یکباره رکوردهایی مانند 11 هفته شکست ناپذیری و بهترین خط دفاعی لیگ بیست و یکم را به نام خود ثبت کرد و مورد خوشحالی بسیاری از اهالی فوتبال قرار گرفت. سناریویی در حالی است که خطیبی از 13 بازی خود تنها 7 امتیاز کسب کرده است.

پس از 4 شکست در 5 بازی متوالی، اما اعتراضات به عملکرد رسول حتیبی افزایش یافت و در نهایت او توسط لیدر آلومینیوم برکنار شد، اما در روزهایی که آلومینیوم 13 هفته متوالی با رسول حتیبی پیروز شد، مهدی رحمتی موفق شد در لیگ برتر پیروز شود. ابتدا حضور او روی نیمکت اراکی با پیروزی امیدوارکننده مقابل تراکتورسازی به روند ناکامی های زنجیره ای آلومینیوم پایان می دهد و شرایط نابسامان اراکی را بیش از پیش بهبود می بخشد و حتی این تیم را به مرحله نهایی جام حذفی نیز می رساند.

آلومینیوم سازان رحمتی تاکنون دو برد، چهار تساوی و یک شکست در کارنامه خود دارند و هم اکنون در رده نهم جدول 36 امتیازی قرار دارند. پایان برابر سپاهان

در آن سوی میدان شاگردان محرم نویدکی مربی جوان طلایی پوشان اصفهان سال گذشته نتوانستند یک پله به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسند و اکنون با 55 امتیاز سوم هستند.

اصفهانی ها با اینکه از قهرمانی لیگ بیست و یکم غایب بودند اما در تلاش هستند تا اختلاف را با تیم قهرمان به حداقل برسانند و با 57 امتیاز در رده دوم جای پرسپولیس را بگیرند، هرچند مقابل تیم آلومینیوم که این روزها از آمادگی نسبتا خوبی برخوردار است، با مشکل مواجه خواهند شد.

تیم های آلومینیوم و سپاهان در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی 5 بار به مصاف هم رفتند که اصفهان در سه دیدار پیروز شد و یک تساوی به ثبت رسید اما تنها اراکی در دیدار رفت مرحله یک هشتم پیروز شد. فینال جام حذفی در این فصل به مصاف سپاهان برمی گردد که آلومینیوم سازان موفق شدند شاگردان نویدکیا را از دور مسابقات حذف کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید