نقاط ضعف پرسپولیس را شناسایی کردیم و از آنها استفاده کردیم / یکی دو بازیکن می خواهیم در لیگ قهرمانان آسیا موفق شوند.


ساعت: 20:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806882

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: به دنبال پیشرفت هستم و نمی خواهم این تکامل از بین برود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد نکونام; سرمربی تیم فوتبال فولاد پس از پیروزی تیمش در دیدار سوپرجام گفت: به خوزستانی ها و هواداران بزرگ فولاد تبریک می گویم. امیدوارم جوایز تیم ادامه داشته باشد. آنها باید سال های آینده خوشحال باشند، زیرا کمترین حق آنها همان شادی تیم است.

وی ادامه داد: ما بلد بودیم بازی کنیم. در دیدار قبل مستحق شکست مقابل این تیم نبودیم. نقاط ضعف دشمن را کشف کردیم. زمانی که آنها 10 بودند توانستیم فشار بیاوریم، اما وقتی آنها را اخراج کردیم، چند موقعیت به پرسپولیس دادیم. در دقایق پایانی می توانستیم بدون گل گلزنی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با تلاش تمام تیم موفق شدیم جام دوم را به دست بیاوریم. از بازیکنان فصل گذشته که جام حذفی را به ارمغان آوردند و از کسانی که امروز در کنار تیم بودند تشکر می کنم. ما به معنای واقعی نشان دادیم که یک تیم هستیم. ما با بازی امروز مقابل یکی از بهترین تیم های ایران ثابت کردیم که شایسته احترام هستیم و حرفی برای گفتن داریم.

نکونام گفت: خدا را شکر در دو سال لیگ برتر سوم شدیم، قهرمان جام حذفی شدیم و حالا می توانیم هر سوپرجام را برای تیم بیاوریم. این عینک فقط برای من نیست. در این جام آقایان آذری و ابراهیمی نیز حضور دارند. بازیکنانی که داشتیم و حالا همه سخت کار کردیم. به دلیل مشکلاتی که داشتیم سال سختی را پشت سر گذاشتیم.

نوکونام ادامه داد: برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا باید یکی دو بازیکن بگیریم. من آدمی نیستم که بخواهم مثل پارسال باشم. من به دنبال پیشرفت هستم و نمی خواهم این تکامل به پایان برسد

وی در پاسخ به این سوال که یحیی گل محمدی از شیوه مربیگری اش تمجید کرده و اینکه آیا به دنبال حضور در تیم های بزرگتر بوده است، گفت: از یحیی که سنش بالاتر بود و کاپیتانم تشکر می کنم. من برای او و افکار و تیمش احترام زیادی قائلم. او مربی بسیار خوبی است. ما در زمین مسابقه می دهیم و در خارج از آن دوستان خوبی هستیم.

جواد نکونام در پایان گفت: من همیشه در هر تیمی بازی یا مربیگری کرده ام، تمام تلاشم را کردم و برایم فرقی نداشت که با کدام تیم بازی کنم. تا زمانی که در فولاد هستم جان و تلاشم را برای موفقیت تیمم خواهم داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید