تیم هندبال دختران به تمرینات بیشتری نیاز دارد/ نقاط قوت و ضعف تیم را شناسایی کردیم

زمان: 15:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791280

توضیحات مدیر تیم هندبال جوانان از اردوی هندبال

مدیر تیم هندبال جوانان ایران شرایط جسمانی، روحی، فنی و تاکتیکی تیم ملی را مساعد توصیف کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، گلمعلی اکبرآبادی مدیر تیم هندبال دختران در دهمین اردوی آماده سازی این تیم که از 15 تا 19 آذرماه میزبان یزد بود، گفت: زمان اردو کوتاه بود اما نتایج مفیدی داشت. وی ادامه داد: در این اردو 4 جلسه تمرینی و همچنین 3 دیدار تدارکاتی برگزار شد که دو دیدار رسمی بود و توانستیم تا حدودی نقاط قوت و ضعف تیم را شناسایی کنیم.

اکبرآبادی با اشاره به برگزاری دو بازی تدارکاتی رسمی در این اردو ادامه داد: یکی از این مسابقات بازی تدارکاتی با تیم منتخب جوانان و نوجوانان بافق بود که تیم جوانان با نتیجه 39 بر 20 به برتری رسید و دیدار دوم نیز با تیم جوانان برگزار شد. تیم لیگ برتری سنگاهان بافق که 30 بر 26 شکست خوردیم.

مدیر تیم نوجوانان دختر با بیان اینکه بازیکنان تیم نوجوانان دختر از نظر تمرینات بدنی، روحی، روانی، فنی و تاکتیکی در شرایط خوبی هستند، افزود: او نیاز به صمیمیت بیشتری دارد، بنابراین انتظار داریم تمرینات کمی داشته باشیم. بازی در اردوی بعدی

وی همچنین با بیان اینکه اردوهای بعدی تیم نوجوانان دختر برگزار می شود گفت: طبق توافقات صورت گرفته اردوی بعدی در دی ماه و احتمالا در تهران برگزار خواهد شد و امیدوارم تیم های لیگ برتری همکاری لازم را با این تیم داشته باشند. نوجوانان برای شرکت در مسابقات آسیایی آمادگی بیشتری دارند.

وی در پایان با تشکر از میزبانی هیئت هندبال استان یزد در اردوی تیم ملی جوانان گفت: میزبانی باشگاه سنگ آهن بافق از هر لحاظ باوقار بود و جا دارد از این میزبان تشکر کنم.
تیم هندبال نوجوانان دختر خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر آسیا که اسفندماه سال جاری در قزاقستان برگزار می شود، آماده می کند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید