ساعت: 11:18
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781719
داوران سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از نبود ایده های مناسب و خلاقانه در بین تیم ها و لزوم آموزش در این زمینه خبر دادند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; در حاشیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال در استان سمنان، با دو تن از منتورهای این رویداد به گفت وگو نشستیم تا سطح این رویداد و راهکارهای ارتقای کیفیت آنها را بررسی کنیم.
این ایده باید در بین تیم ها توسعه یابد
مهدی نجفی، مربی و داور بخش اپلیکیشن ها و نرم افزارهای سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در گفت و گو با مرآت گفت: این گونه استارت آپ ها فرصتی برای تشکیل استارت آپ های پیشرفته تر در آینده و البته بیشتر است. تیم های توانمند باید در این رویدادها حضور داشته باشند.
نجفی افزود: این اتفاقات فرصتی برای ورود به عرصه اقتصاد و کسب و کار دیجیتال است و در صورت رسیدگی مناسب، بازگشت سرمایه و نجات اقتصاد کشور و ایجاد اشتغال مناسب برای جوانان حاصل می شود.
این فعال رسانه و فضای مجازی گفت: جامعه همواره به دنبال محتوای موثر و خلاقانه است و باید آموزش های لازم برای جوانان در زمینه ایده پردازی برنامه ریزی شود.
وی معایب این گونه استارت آپ ها را نبود فرصت کافی برای ایده پردازی ارزیابی کرد و افزود: بسیاری از تیم ها از کمبود ایده های خلاقانه رنج می برند و تیم ها باید قبل از شروع رویداد از مشکل آگاه شوند تا بتوانند با ذهن گسترده تر وارد شوید. “برای رقابت.
تعامل سازنده تیم ها نقاط قوت و ضعف را مشخص می کند
محمد پهلوان یکی دیگر از داوران افتتاحیه مسابقات در گفتگو با خبرنگار مرآت با بیان اینکه تیم ها باید در کنار هم باشند و تعامل سازنده با یکدیگر را به عنوان نقاط قوت این رویداد داشته باشند، گفت: تعامل تیمی می تواند به شناسایی نقاط قوت و ضعف آنها کمک کند تا بتوانند با یکدیگر همپوشانی داشته باشند و با یکدیگر تعامل سازنده داشته باشند. همکاری گسترده تری با یکدیگر در آینده داشته باشند.
این فعال عرصه رسانه، انیمیشن و گرافیک در نهایت کمبود تجهیزات مناسب را یکی از بزرگترین مشکلات در این حوزه دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به تحریم ها این امر چالشی جدی تلقی می شود و با توجه به تعداد زیاد ذینفعان، مسئولان باید اقداماتی را برای تسهیل در دستیابی به تجهیزات مناسب انجام دهند.
انتهای پیام/