ارتباط و تعامل سازنده با مردم از نقاط قوت پلیس است/ ضرورت ساماندهی فضای مجازی در کشور


ساعت: 11:24
تاریخ انتشار: 1401/01/10
کد خبر: 1818404

مراجع عظام تقلید در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی موضوع را مطرح کردند.

مراجع عظام تقلید در دیدار فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشتند: ارتباط و تعامل سازنده با مردم در راستای خدمات رسانی از نقاط قوت پلیس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کوم ، فردا سردار حسین اشعری فرمانده نیروی انتظامی در سفر یک روزه به کوم با مراجع عظام تقلید و علما دیدار و گفتگو کرد.
افزایش سفر در نوروز یکی از محورهای این دیدارها بود.

فضای مجازی اساس شیطان شده است

c647c201 43db 4eac a060 549fba168836 خبر خاکستری

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار فرمانده نیروی انتظامی، تنوع وظایف و تعداد زیاد مأموران را از دلایل اهمیت و سختی کار در نیروی انتظامی دانست و افزود: خواهد بود.

وی بحث حجاب را یکی از مهم ترین مسائل جامعه و به ویژه قم دانست و گفت: وضعیت حجاب عموماً خوب نبود، به ویژه برای سفرهایی که به نظر می رسید آزادتر باشد، راه حلی برای این مشکل. بی حجابی

آیت الله مکارم شیرازی در ادامه به «مشکلات و فساد در فضای مجازی» اشاره کرد و گفت: همانطور که گفته شد، فضای مجازی آفت مهم عصر ماست و بسیاری از مفاسد از فضای مجازی است و در واقع فضای مجازی اساس شیطان شده است. “E.

وی راه اندازی دانشگاه ها و مدارس را ضروری می داند و می گوید: با کاهش بیماری عروق کرونر، دانش آموزان و طلاب هر چه سریعتر در کلاس های درس حاضر شوند، ما در حوزه نیز اصرار داریم که کلاس ها به صورت حضوری برگزار شود.

اقدامات انضباطی در کشور بسیار مطلوب است

d0694d28 ecfa 4425 922e 4a5580cc0a3f خبر خاکستری

آیت الله جعفر سبحانی در دیدار با فرمانده کل قوا با تبریک آغاز سال جدید گفت: بهترین خدمت به مردم.
وی افزود: آنچه مسلم است بیشتر مردم در ایام نوروز تمایل به سفر دارند بنابراین باید فرهنگ سفر در تمام ایام سال باشد تا شاهد تصادفات و تلفات کمتری باشیم.
آیت الله سبحانی با بیان اینکه حفظ جان مردم بر عهده پلیس است، تصریح کرد: اقدامات انتظامی کشور در راستای کاهش تصادفات و تلفات، تشکیل اتاق فکر و برنامه ریزی اطلاع رسانی دقیق از طریق صدا و سیما و تلویزیون برای کاهش تصادفات بسیار مطلوب است. تصادفات صورت

ارتباط و تعامل سازنده با مردم در جهت ارائه خدمات از نقاط قوت پلیس است

c33dd105 be2b 4300 a40f 92b8be4aefd3 خبر خاکستری

آیت الله نوری همدانی در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی در برقراری امنیت و نظم در جامعه، افزود: با توفیق الهی و اخلاص کارکنان نیروی انتظامی، اقصی نقاط ایران اسلامی را برقرار کنید.

وی تعامل و ارتباط سازنده پلیس با مردم را خوب ارزیابی کرد و گفت: تعامل و تعامل سازنده با مردم برای خدمت رسانی یکی از نقاط قوت پلیس است و همه شاهد تلاش های ارزنده شبانه روزی کارکنان پلیس راه و راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور هستیم. سال “مردم باید در آرامش و آسایش از زندگی خود مراقبت کنند.

آیت الله نوری همدانی خدمت به مردم را یکی از توفیقات بزرگ الهی برشمرد و بر لزوم توجه به مردم تاکید کرد و افزود: هرکس بیشتر به جامعه خدمت کند جایگاه بالاتری نزد خداوند دارد، بنابراین کسانی که وظایف مهمی بر عهده دارند و باید در این زمینه بیشتر تلاش کنید.

وی با تاکید بر اینکه از مسائل روز آگاه هستیم و زمان را می شناسیم، گفت: متأسفانه در روزگاری زندگی می کنیم که استکبار جهانی با استثمار و غارت مستضعفان، شورش را تحریک می کند و بین ملت های محروم و مسلمانان اختلاف ایجاد می کند و تنها راه مقابله است. اینها نقشه های شوم بیداری و آگاهی است. «ملت ها و اتحاد مسلمانان بر اساس تعالیم اسلام ناب محمدی و معارف اهل بیت است.

اطلاعات و ارائه خدمات الکترونیکی در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد

سردار حسین اشعری فرمانده کل کشور نیز در سخنانی گفت: همکارانم از 25 اسفند 1380 تا پایان 15 فروردین 90 آماده ایام نوروز هستند.

وی افزود: در این ایام جلسه شورای عالی نهضت با حضور رئیس جمهور تشکیل و تصمیمات خوبی اتخاذ شد و همچنین هماهنگی های لازم با دستگاه های مربوطه برای ایام نوروز انجام شد. “
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه میزان سفرهای نوروزی امسال نسبت به دو سال گذشته افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: اگرچه در این ایام 50 درصد سفرها افزایش یافته است اما خوشبختانه شاهد کاهش 20 درصدی تلفات هستیم.
سردار اشتری افزود: با کمک مردم تصادفات و تلفات به میزان قابل توجهی کاهش یافته است اما حتی یک حادثه بزرگ است. پلیس تا پایان تعطیلات آماده است و توصیه ما به مردم این است که بازگشت خود را در روزهای آخر به تاخیر نیاندازند.
سردار اشتری گفت: در طول سال بیش از 100 میلیون خدمات از جمله صدور گواهینامه، گذرنامه، کارت انقضا و غیره به مردم ارائه می شود. وی تصریح کرد: امسال موضوع اطلاعات پلیس و خدمات الکترونیک را در دستور کار قرار دادیم تا شاهد سرعت و دقت بیشتر در خدمت رسانی به مردم باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید