زنان عرصه انقلاب هستند/ ضرورت تبیین نقاط قوت انقلاب اسلامی


ساعت: 15:48
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877842

به گفته مسئولان، حضور و نقش زنان در عرصه انقلاب از ابتدای پیدایش تا کنون برای مردان و حتی گاهی مردان غیرقابل انکار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; همایش بانوی میدان با حضور بانوان نخبه استان سمنان با محوریت پیشگامان سومین الگوی بانوان مسلمان در سالن اجتماعات مدیریت بحران سمنان برگزار شد.


الگوی سوم زن مسلمان; ماموریت اصلی خانم ها

سعیده همتی، مدیرکل خدمات بانوان و خانواده استان سمنان گفت: زنان در طول تاریخ نقش مهمی در القای ارزش ها و باورها در جامعه و یا تبدیل شدن آنها به تاثیرگذارترین فرد در خانواده داشته اند.

مدیرکل خدمات بانوان و خانواده استان سمنان با اشاره به لزوم نهادینه سازی گفتمان الگوی سوم زنان مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: حضور و نقش زنان در انقلاب این است. در مقابل مردم غیر قابل انکار بود.

وی افزود: بیان گام دوم انقلاب به عنوان رسالت جامعه پذیری بر عهده زنان و نقش مادر در خانواده است و همچنین اهمیت الگوی سوم زن مسلمان از نظر تمدنی زنان در جامعه. زنان را در هر زمینه ای مانند علم مادر می کند.» و … که حضور دارند تا در انجام این رسالت نقش اساسی و اساسی ایفا کنند.


نخبگان چراغ های جامعه هستند

معصومه ظهیری، استاد حوزه و دانشگاه گفت: سومین الگوی زن مسلمان، بانویی ارزشمند، انقلابی، فهیم، مقاوم، آگاه و با برنامه است که بر اساس قوانین و مقررات، گام های مختلفی را برای طرح ها و برنامه های خود تعیین کرده است. شرایط زمان او

این استاد دانشگاه با بیان اهمیت امید گفت: حد وسط در رسیدن به نتیجه و موفقیت امید و تلاش است و همه نخبگان از این امر برای رسیدن به اهداف خود استفاده کرده اند و نخبگان چراغ های درخشان جامعه هستند که شاهراه های زندگی هستند. “.

وی با اشاره به لزوم برجسته سازی نقاط قوت و دستاوردهای انقلاب و تبیین فلسفه انقلاب، افزود: ایشان آن را به درستی و به خوبی در حضور مردم بیان کردند و در عین حال برای رفع مشکلات و کاستی های موجود چاره جویی کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید