ضرورت تبیین تفکر بسیج با سرفصل نیازهای روزمره در کاشمر / بسیج در عرصه های مختلف موثر است.

ساعت: 17:28
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784555

ساکی گفت: لازم است با اقشار مختلف جلسه ای هدفمند برای تبیین اهداف بسیج با در نظر گرفتن سرفصل های متناسب با نیازهای روز برگزار شود و در این راستا از ظرفیت ایثارگران، ایثارگران، آزادگان و استفاده از بسیجیان استفاده شود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; مسلم ساکی فرماندار کاشمر ظهر امروز در جلسه ستاد هفته بسیج در سالن جلسات فرمانداری گفت: تفکر بسیجی در هر کجا که اعمال شود موثر است و این امر در عرصه های مختلف مشهود است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیج فراتر از اقشار و جریانات سیاسی است، خاطرنشان کرد: بسیج در دوران شیوع ویروس کرونا اقدامات موثری در مبارزه انجام داده و تدبیر شهید سلیمانی توسط بسیج و سپاه در مهار ولیعهد موثر بوده است.

فرماندار کاشمر با تاکید بر لزوم فضاسازی و تبلیغات محیطی در این شهرستان در هفته بسیج گفت: با استفاده از ظرفیت روابط عمومی ها، نمایش های هنری و اصناف باید اقدامات نوین و هنری برای فضاسازی هفته بسیج انجام شود. تاثیر مثبت داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری نشست هدفمند با اقشار مختلف برای تبیین اهداف بسیج با در نظر گرفتن موضوعات متناسب با نیاز روز و در این راستا باید از ظرفیت های ایثارگران، ایثارگران، آزادگان و بسیجیان استفاده شود، اذعان داشت: چنین است. به عنوان کتابخوانی، ایجاد فضای پویا و فعال در دانشگاه ها، ارائه کتاب های مرتبط با گروه های سنی مختلف و استفاده از توانمندی های مردمی با شعار بسیج عده ای در هفته بسیج.

عباس صفایی جانشین سپاه کاشمر در این جلسه با اشاره به برنامه های پیش بینی شده هفته بسیج با رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: غبارروبی مزار شهدای مرکزی و فراه دشت با حضور مسئولان و مردم انجام شد. ، حضور مسئولین در نماز جمعه خطر پنجم، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در هفته بسیج، اعزام گروه های جهادی به حاشیه شهر جهت واکسیناسیون تاج، برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی تشریح و تعمیق فرهنگ بسیج با استفاده از انجمن ها و کانون های هنری، استفاده حداکثری از ظرفیت عمومی در اجرای برنامه ها، استفاده از حداکثر ظرفیت فضای مجازی در اجرا برنامه های مصوب ستاد بزرگداشت هفته بسیج در کشمیر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید