«پیش بینی» کلید پیروزی بسیج در عرصه های مختلف/ افتتاح 68 طرح محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان در هفته بسیج.


ساعت: 12:48
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912083

سردار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان گفت: یکی از موضوعاتی که به فضل الهی باعث سربلندی بسیج شده و توانسته در عرصه های مختلف نقش آفرینی کند، نگاه بسیج است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، صبح امروز رزمایش جهادگران فاطمی 2 و همایش سرداران اقتصاد مقاومتی با حضور فرمانده سپاه سلمان، فرماندهان حوزه های مقاومت، جهادگران و … دانش آموزان بسیجی و کارآفرین اقتصاد مقاومتی در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان.

بصیرت، اخلاص و اقدام به موقع سه ویژگی اصلی بسیجیان است

سردار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان در این مراسم پنجم آذر را یادآور یک واقعه و اقدام مهم و ارزشمند دانست و گفت: بنیانگذار فرزانه و فرزانه انقلاب اسلامی با درک عمیق تاریخ. به ویژه تاریخ .اسلام و ایران و تحلیل بسیار ارزنده ای از آینده ایران اسلامی داشتند، در اقدامی جسورانه و خردمندانه دستور تشکیل ارتش 20 میلیونی در چنین روزی را صادر کردند.

وی بصیرت، اخلاص در عمل و اقدام به موقع و به موقع را سه رکن لازم برای رسالت و رسالت بسیج عنوان کرد و گفت: بسیجیان در دو ماه اخیر صمیمانه در میدان حضور داشته و با اخلاص و عمل در طول سال های گذشته حضور داشته اند. طرح. آنها دشمنان را خنثی کردند.


1b80100a 4548 4e0e a4c0 3c3075b9d20c خبر خاکستری

فرمانده سپاه سلمان آستان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه بسیج برای جوانان نشاط آور، برای دوستان انقلاب امیدوارکننده و برای دشمنان ترسناک است، افزود: در سند راهبردی 10 ساله. مقام معظم رهبری فرمودند: «بسیج بخشی از ملت است و نباید نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت باشد». این نشان دهنده عظمت بسیج است

وی ادامه داد: در شرایط کنونی و در این جنگ شناختی و ترکیبی که دشمنان قسم خورده علیه ما طراحی کرده اند، باید از تجربه ۴۳ ساله خود به نحو شایسته تری استفاده کنیم.

سردار شفایی افزود: باید در عرصه خدمت به مردم پیشتاز باشیم و با تکیه بر نقاط قوت و ویژگی های بسیجی کوشا باشیم، یکی از مسائلی که به فضل الهی تا امروز بسیج را سربلند کرده و داشته ایم. توانسته در عرصه های مختلف رهبری کند.این «بسیج» است.

از افتتاح پروژه های عمرانی تا ادامه آبرسانی

در ابتدای این مراسم غلامرضا ملایی مسئول بسیج ارتش سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این رزمایش به منظور گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سید حمیدرضا هاشمی و شهدای امنیت استان برگزار می شود، گفت: در هفته بسیج در هشت محور محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی به مردم خدمات رسانی می کنند و این برنامه آغاز رزمایش جهادی آنان است.

وی با اشاره به اینکه بسیج تهدیدات دشمن را به فرصتی برای پیشرفت کشور تبدیل می کند، افزود: بسیج سپاه استان در دو محور محرومیت زدایی و رزمی و اجرای طرح های اقتصادی مقاومتی برنامه های خود را دنبال می کند.


f2797493 032d 41e9 b9fa 2e68c3a4ffac خبر خاکستری

به گفته این مسئول؛ بخشی از طرح های محرومیت زدایی در قالب برنامه های آبرسانی در شمال استان توسط حوزه مقاومت نیروهای استانی و شهری شمال و جنوب و بخشی دیگر توسط بسیج اجرا می شود. سازندگی در حاشیه شهر چابهار در حوزه مسکن نیز برای اقشار محروم برنامه هایی در دستور کار است که آغاز فاز سوم پروژه هزار واحدی مرادآباد و تجهیز کارگاه ها را در دستور کار دارد. او یکی از مهمترین آنهاست

وی بیان کرد: علاوه بر آغاز آسفالت جاده گلشن مک سوخته، افتتاح 68 پروژه محرومیت زدایی در حوزه عمرانی نیز در دستور کار قرار دارد. ،

وی با بیان اینکه در این رزمایش یک هزار و 300 گروه جهادی استان با هدف خدمت صادقانه به مردم خدمات رسانی می کنند، گفت: توزیع 35 هزار بسته معیشتی در دستور کار است که 80 درصد آن از طریق سازمان بسیج انجام می شود. کشور است و 20 درصد با استفاده از ظرفیت استان انجام می شود.

وی افزود: در این راستا با شناسایی افراد نیازمند و دستگیری آنان اقدام بسیار ارزنده ای برای حمایت از اقشار نیازمند برداشته شده است، بسته های معیشتی بین مردم پایگاه ها و حوزه های بسیج توزیع می شود.

وی به نصب پنل های خورشیدی به عنوان یکی دیگر از اقدامات مهم در این حوزه اشاره کرد و افزود: ادامه نصب پنل های خورشیدی پنج کیلوواتی نیز در دستور کار قرار دارد و در حال ارتباط با پیمانکار اصلی هستیم. تخمین زده می شود 10 هزار پنل خورشیدی از سهمیه بسیج نصب شود، همچنین دستگاه هایی مانند کمیته حضرت امام راحل، بهزیستی و دهیاری فرمانداری 10 هزار پنل دیگر و بخشی دیگر توسط بسیج سازندگی نصب می شود. ما در مرحله هستیم. توافق با پیمانکار

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید