40 پروژه محرومیت زدایی در هفته بسیج ساخته می شود/ ساخت 1000 واحد مسکونی هدیه بسیج “مرادآباد” به حاشیه شهرهای سواحل مکران

ساعت: 09:08
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785576

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان از اجرای چهل طرح محرومیت زدایی به مناسبت چهل و دومین سالگرد هفته بسیج در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: هدف بسیج خدمت رسانی بی منت و محرومیت زدایی در نقاط مختلف است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ؛ بسیج سازندگی نهادی است که بذرش در انقلاب کاشته شد، در بستر انقلاب رشد کرد و همراه با نهال های نوظهور انقلاب به ثمر نشست. ارائه خدمات در مناطق محروم، خدمات خود را رایگان ارائه می دهد.

مؤسسه ای که در هر جا که مردم نیازمند باشند حضور دارد و حضور آن موجب رونق معیشت و اقتصاد و سازندگی و عمران می شود و فواید اقدامات و خدمات آن مشترک و شامل فقرا و فقرای روستاهای دورافتاده و صعب العبور می شود. مناطق.

این نهاد مردمی که به عقیده مقام معظم رهبری با فعالیت های جهادی خود بن بست را شکست و عامل پیروزی در فقرزدایی و محرومیت زدایی در استان پهناور سیستان و بلوچستان بود، خدمات ارزنده ای را با کمک مدرسه مومن ارائه کرده است. و راهسازی تخریب چهل و دومین سالگرد هفته بسیج و ساخت هزار خانه در حومه چابهار نمونه ای از آن است.

اولویت مهم بسیج ارائه خدمات و محرومیت زدایی در اقصی نقاط کشور است

گلمرضا مولایی مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه یکی از اولویت های مهم بسیج، خدمات رسانی و محرومیت زدایی در اقصی نقاط کشور است، اظهار داشت: این بسیج سازندگی در حال انجام است. اهداف والای انقلاب اسلامی گرفته شده و شاهد حضور فعال بسیجیان در همه عرصه ها هستیم.

وی افزود: همانگونه که بسیجیان در هشت سال جنگ تحمیلی برای پاسداری از وحدت این مرز و بوم جانفشانی و فداکاری کردند، امروز نیز در قالب گردان ها و گروه های بسیج متشکل از همه اقشار و مذاهب شاهد حضور هستند. داوطلبانه و مخلصانه در همه عرصه ها و بحران ها از سیل و زلزله گرفته تا ساخت و ساز و مشارکت در پروژه های مهاجرت، عمران و محرومیت زدایی و یا مبارزه با ویروس بدنام کرونا که از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی بی قید و شرط به مردم دریغ نمی کنیم هستیم. نه

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود به تشریح اقدامات این قشر بسیجی در جهت خدمت رسانی و خدمات رسانی بی منت و محرومیت زدایی در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان پرداخت و گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد هفته بسیج اجرا شد. 40 پروژه محرومیت زدایی. رفع اشکال در دستور کار است.

وی افزود: این پروژه ها شامل ساخت شش مدرسه، پنج خانه محروم، راه اندازی یک دستگاه تصفیه آب و نوسازی یک خانه محروم است که در اقصی نقاط استان از شمال تا جنوب انجام می شود.

به گفته مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان؛ هزینه ساخت و تکمیل پروژه های فوق 60 میلیارد و 400 میلیون ریال می باشد.

وی در بخشی دیگر با بیان اینکه محرومیت زدایی از برنامه های مهم بسیج و سپاه است، ادامه داد: ساخت هزار واحد مسکونی استاندارد برای حومه شهر چابهار در منطقه مراد آباد از اقدامات مهم و موثر بسیج است. مستضعفین در این منطقه کشوری است که ساخت آن در چهار فاز با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در دستور کار قرار گرفته و با تمام توان و تلاش و با کیفیت مطلوب در حال ساخت است.

آخوند با تاکید بر اینکه حمایت از این پروژه عظیم با بسیج سازندگی است، گفت: ساخت این تعداد واحد مسکونی هدیه بسیج برای حاشیه نشینان است؛ از سوی دیگر، این پروژه عظیم با بسیج سازندگی همراه است. هم بسیج سازندگی و هم سازمان بسیج آماده خدمت رسانی به مردم برای توسعه استان هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید