توزیع 699 هزار بسته معیشتی در سیستان و بلوچستان/ بسیج سازندگی پیشگام در توسعه و محرومیت زدایی است.


ساعت: 16:01
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838749

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلج سیستان و بلوچستان بسیج سازندگی را پیشگام در عرصه پیشرفت و محرومیت زدایی دانست و گفت: این مجموعه عصاره بسیج خدمات و ثمره اندیشه ناب امام خمینی (ره) در حوزه محرومیت. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا مولایی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون اظهار داشت: در راستای تداوم کمک های امینانه در قالب رزمایش یاری مومنانه، از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون 699 هزار و 829 بسته معیشتی بین نیازمندان در اقصی نقاط استان توزیع شده است.

به گفته وی، در راستای کنترل اپیدمی این بیماری 77 هزار و 582 بسته بهداشتی بین نیازمندان حفاظت و حرمت و همچنین در راستای ترویج فرهنگ استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی اهدایی یک میلیون و 486 هزار و 650 بسته بهداشتی توزیع شده است.

این مسئول از تداوم کمک های صادقانه در علم و دانش خبر داد و افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید بر تداوم مساعدت های صادقانه، کمک به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از تاج در قالب تهیه و توزیع کتابت. .«لوازم، پوشاک، کیف و کفش در دستور کار بسیج و سپاه است.

وی با بیان اینکه در قیامت علاوه بر جوایز سکولار، کمک های دانش آموزان بی بضاعت به آنها پاداش می دهد، اضافه کرد: 32 هزار و 675 بسته لوازم التحریر و کمک آموزشی، 7 هزار و 220 دست لباس و کفش توزیع شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان با اشاره به ویزیت رایگان بیماران در روستاهای فقیرنشین گفت: هزار و 500 بیمار در نقاط مختلف کشور به دور از خدمات درمانی و دور از شبکه بهداشت به منظور ارائه خدمات رایگان هستند. بسیج خدمات بهداشتی رایگان دریافت کردند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به آزادی اسرا از اسارت اشاره کرد و ادامه داد: در رزمایش یاری مومنانه به این قشر بسیجی علاوه بر توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های بی بضاعت، 171 نفر از اسارت آزاد شدند.

ملایی به توزیع 758 سری جهیزیه بین جوانان استان اشاره کرد و گفت: هدف از اعطای جهیزیه به جوانان ترویج ازدواج آسان، کمک به ارتقای فرهنگ خانواده و حمایت از کالاهای خانگی و تمامی کالاهای ارائه شده در این طرح از جمله می باشد. از آنجایی که فرش، یخچال، اجاق گاز و سایر اقلام منزل از کالاهای ایرانی بوده و تولید داخل می باشد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید