آغاز ایام دهه فجر و مهر با توزیع 35 هزار بسته معیشتی در سیستان و بلوچستان / 34 طرح محرومیت زدایی راه اندازی می شود.


ساعت: 13:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805468

یک سیستم سبز برای خدمات بی قید و شرط ساخته شد.

گلمرضا مولایی مسئول بسیج سازندگی سلمان سیستان و سپاه بلوچستان گفت: در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، سلامت و معیشت در دستور کار قراردادهای گروهی جهادی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا مولایی در گفت و گو با عصرهامون گفت: در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر تداوم امدادرسانی های مومنانه، 35 بسته معیشتی ارائه می شود. بین نیازمندان توزیع شود.

وی توزیع این بسته معیشتی را تا پایان بهمن ماه در بین نیازمندان شناسایی شده در اقصی نقاط استان در دستور کار قرار داد و تصریح کرد: بسته های فوق با حفظ و کرامت خود بین اعضای گروه جهادی توزیع می شود. ، حبوبات و کنسرو که با همت بسیج سازندگی استان با تاکید بر پایگاه های بسیج مقاومت در محلات و گروه های جهادی انجام شد.

این مسئول ادامه داد: توزیع 30 سری جهیزیه بین جوانان استان از دیگر اقدامات دهه فجر امسال است که با هدف ترویج ازدواج آسان، حمایت از کالای ایرانی و حمایت از خانواده های نیازمند نیز انجام می شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: با توجه به اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در قالب طرح مددکاری مومنانه از ماه های اخیر تاکنون با مشارکت حداکثری و جهادی بسیجیان، ما توانسته‌ایم بسته‌های معیشتی و حمایتی را تهیه و بین نیازمندان توزیع کنیم.» تلاش‌ها برای ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا همچنان در دستور کار سبز انقلابی برای کاهش درد و رنج نیازمندان قرار دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلیج استان خاطرنشان کرد: در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب 34 پروژه محرومیت زدایی در استان افتتاح و راه اندازی می شود که از این تعداد 16 پروژه مدرسه و خانه خانواده های مستضعف ویژه مددجویان است.

مولایی هشت دوره اقتصاد مقاومتی و اعزام گروه های جهادی برای محرومیت زدایی در اقصی نقاط استان را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و گفت: برای ادامه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای شکستن زنجیره کرونا، توزیع بسته های بهداشتی از سایر اقدامات در طول سال جاری در حال اجرا است. دهه فجر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید