اجرای طرح محله اسلامی در خراسان رضوی در راستای محرومیت زدایی / بیش از یک میلیون بسته معیشتی در سال 1400 توزیع شد.


ساعت: 10:02
تاریخ انتشار: 1400/11/26
کد خبر: 1808708

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) اعلام کرد؛

سردار افراسیابی با بیان اینکه طرح محله اسلامی در استان خراسان رضوی همزمان با هفته بسیج آغاز شد و محرومیت زدایی از محلات نیز از اهداف این طرح است، گفت: بیش از یک میلیون بسته معیشتی و حمایتی در سطح استان توزیع شده است. استان امسال . .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار علی اکبر افراسیابی معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ وی گفت: بیش از 5 هزار گروه جهادی در حوزه محرومیت زدایی در پایگاه های مقاومت بسیج استان خراسان رضوی تشکیل شده و آماده خدمت رسانی به مردم در نقاط مختلف کشور هستند.

وی با بیان اینکه برخی گروه های جهادی در محله مستقر هستند و در محله خود فعالیت می کنند با تمرکز بر محله این گروه ها، خاطرنشان کرد: طرح محله اسلامی در استان خراسان رضوی همزمان با هفته بسیج آغاز می شود و در این طرح ما ما را دنبال می کنیم. برای تشکیل محله اسلامی با همکاری گروه های جهادی، بسیجیان، مردم، ائمه جمعه و جماعات تلاش کنید.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) با تاکید بر اینکه محرومیت زدایی از محلات نیز از اهداف طرح محله اسلامی است، گفت: . بودن.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از یک میلیون بسته معیشتی و حمایتی توسط گروه های جهادی بین نیازمندان و آسیب دیدگان تاج و تخت توزیع شده است، اذعان داشت: سپاه در هر استان و شهرستان عضوی از ستادهای سد راه است. زمینه بازدارندگی

افراسیابی با بیان اینکه سپاه در ابعاد مختلف از جمله مباحث فنی، مشورتی و بعضاً مالی به افزایش تولید داخلی کمک می کند، گفت: زمینه های مختلفی برای تبیین وجود دارد و جهاد تبیین بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است. و ما نیازمند این جنگ جهادی و رسانه ای هستیم که دشمن آغاز کرده و به دنبال تغییر و تحریف انقلاب و تغییر جایگاه شهید و خائن است و جهاد تبیین یکی از وظایفی است که باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید