تداوم همدلی و همدلی در خراسان رضوی / توزیع بیش از 2700 بسته معیشتی بین نیازمندان

ساعت: 09:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799020

به مناسبت شهادت سردار سلیمانی؛

همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، قرارگاه سپاه ناحیه کوچان 2750 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; مواسات به عنوان یکی از مفاهیم مهم اخلاقی و اجتماعی در اسلام، بارها مورد تأکید و تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

وی دلداری را همراهی و کمک به مومنان در همه امور دانست و به عنوان مثال از آن به عنوان یکی از راه های درمان فقر در جامعه یاد کرد، گفت: مشکلات خود را به حال خود رها نکنید; نزد آنها برو و دست یاری دراز کن. امروز این یک وظیفه همگانی برای همه انسانهای دارای وجدان و اخلاق و عشق انسانی است. «اما برای مسلمانان علاوه بر وظیفه اخلاقی و عاطفی، یک وظیفه شرعی نیز هست.

در پی شیوع بیماری عروق کرونر قلب و آسیب پذیری بخش هایی از این موضوع، مقام معظم رهبری مجدداً به دلسوزی، همدلی و یاری مؤمنانه توصیه کردند و همچنین سپاه و بسیج را که در همه عرصه ها حضور داشتند و در کنار آن ایستادند توصیه کردند. مردم اعلیحضرت برآورده شد.

قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ناحیه کوچان از اولین روزهای صدور فرمان مقام معظم رهبری با کمک گروه های جهادی، خیرین و نیروهای بسیجی مشغول به کار است.

فرمانده سپاه ناحیه کوچان در حاشیه توزیع این مرحله از کمک های معیشتی در مسجد امیرالمومنین این شهرستان گفت:

سرهنگ علی زرقانی با یادآوری اینکه بسیج در راستای انجام ماموریت محرومیت زدایی سپاه در کنار مردم بوده و یکی از اقدامات این کمک های مؤمنانه است، افزود: در این مرحله 2750 بسته معیشتی شامل برنج، مرغ، حبوبات و روغن انجام شد. می توان گفت ارزش واقعی هر بسته 450 هزار تن و در مجموع یک میلیارد و 372 میلیون تن هزینه شده است.

وی گفت: پایگاه های مقاومت بسیج و حوزه های مقاومت با همکاری بهزیستی و کمیته امداد این بسته ها را در تمامی روستاهای هدف و حاشیه کوچان بین خانواده های شناسایی شده توزیع می کنند تا چراغ امیدی در دل مردم باشد. کسانی که نیاز دارند

فرمانده سپاه شهرستان کوچان تاکید کرد: سپاه در همه حال حاضر است تا مردم بدانند که مسئولان این نظام مقدس به آنها توجه دارند چرا که این مردم و حضور آنها در تمام صحنه های این انقلاب به عنوان یک عنصر کلیدی تلقی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید