همدلی مومنانه سبزپوشان انقلاب در عید الهی با توزیع 122 هزار بسته معیشتی / 2600 پرس غذای گرم به دست نیازمندان ادامه دارد.


ساعت: 13:26
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820662

با همدلی و عشق جهادگران سیستان و بلوچستان، بسیج سازندگی و حمایت اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک های مومنانه و غذای گرم به دست نیازمندان در اقصی نقاط استان خواهد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غلامرضا ملایی مدیر بسیج سازندگی سلمان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصر هامون از توزیع غذای گرم در ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان و ایتام خبر داد و گفت: و جهل از خداست و این ماه یتیمی. و پهن كردن سفره براي يتيمان و عزت آنان در پرتو تعاليم ديني است.

وی افزود: پرورشگاه ها و رفع مشکلات کودکان بی سرپرست و بی سرپرست یکی از جلوه های انسانی در جامعه اسلامی است که همواره مورد تاکید دین مبین اسلام است.

این مقام مسئول افزود: دستگیری از فقرا و کمک به نیازمندان یکی از زیباترین خصلت هایی است که در ماه مبارک رمضان بیش از هر زمان دیگری فرصت انجام کارهای خیر و کمک به نیازمندان و نیازمندان را فراهم می کند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلیج استان ادامه داد: تهیه و توزیع 122 هزار بسته معیشتی به خانواده های نیازمند تا پایان ماه مبارک رمضان و تحت پوشش کمیته امداد از برنامه های مهم در این مدت است. کمک؛ علاوه بر این تلاش می کنیم فرصت های موجود را شناسایی کنیم تا کودک یتیم و بی سرپرست در این مدت بدون حمایت رها نشود.

وی گفت: بر اساس اهداف تعیین شده مقرر شد 2.6 میلیون پرس غذای گرم در استان تهیه و تا پایان ماه جاری تهیه و بین نیازمندان و مشتریان کمیته امداد توزیع شود. با قوانین بهداشتی اقدامات گروه‌های جهادی در مرحله انجام شد. «200000 نفر اول تهیه و توزیع شد.

مولا گفت: امیدواریم بتوانیم با مشارکت خیران بخشی از مشکلات این خانواده ها را برطرف کنیم و از خیرینی که در این راه ما را یاری می کنند کمال تشکر را داریم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید