313 هزار پرس غذای گرم و سبد کالا در ماه مبارک رمضان در استان قزوین توزیع می شود / راه اندازی 72 آشپزخانه غذای مهدوی در قزوین

وی افزود: امیدواریم امسال با کمک خیران بتوانیم 313 هزار وعده غذای گرم، افطاری ساده و سبد کالا تهیه و به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد تحویل دهیم.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین گفت: در استان قزوین با مشارکت خوب خیران 72 آشپزخانه غذای مهدوی برای طبخ و توزیع غذای گرم افطاری بین خانواده های نیازمند راه اندازی شده است.

وی با اشاره به وجود 28 هزار حامی در استان گفت: هم اکنون حامیان استان قزوین یک هزار و 506 ایتام و 6 هزار و 856 کودک محسنین را به صورت ماهانه حمایت می کنند.

فرهادی افزود: ثبت نام ایتام و فرزندان محسنین در این ماه انجام می شود و پیش بینی می کنیم تا پایان سال جاری به ویژه در ماه مبارک رمضان حدود 19 هزار حامی به مجموع حامیان استان اضافه شود.

پیش بینی می شود امسال 19000 طرفدار جذب کند


وی گفت: در شب های احیای پایگاه های کمیته امداد، مراسمی در محل برگزار می شود تا نوعدوستان استان قزوین با طرح تجلیل از ایتام و فرزندان محسنین ثبت نام کنند.

این مسئول افزود: در ماه مبارک رمضان طرح مفتاح الجنا برای دیدار و آسایش خانواده های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد اجرا می شود. شناسایی و حذف با کمک اهداکنندگان.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: در پایان ماه مبارک رمضان فطرت ها و فدیه های روزه داران استان برای رفع نیاز خانواده های نیازمند گرد هم می آید.

وی گفت: در حال برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری جشن رمضان در قزوین با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین هستیم تا در این برنامه برای نمایش دستاوردها و فرصت های خانواده های تحت حمایت و بازدید مردم از استان امکان پذیر باشد.

فرهادی گفت: امیدواریم با هماهنگی های انجام شده شاهد برگزاری یک هفته ای ماه مبارک رمضان در اواسط ماه جاری مصادف با ولادت امام حسن (ع) در قزوین باشیم تا فروش محصولات تولید شده توسط مشتریان انجام شود. کمیته حمایت می تواند مورد بحث قرار گیرد.«یا برای ثبت نام در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین» و جمع آوری کمک های مردمی.

کمیته امداد استان به 440 خانواده زندانی کمک می کند


وی تصریح کرد: سال گذشته تقریباً 11 میلیارد تن فطری و فطری در استان جمع آوری شد و امسال با توجه به افزایش میزان فطری برآورد می شود این رقم به 18 میلیارد تن برسد.

معاون کمیته توسعه مددکاری جامعه استان قزوین گفت: در حال حاضر 30 هزار خانوار قزوینی تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و در نظر داریم برای هر خانواده حداقل یک بسته غذایی برای توزیع در ماه مبارک رمضان تهیه کنیم.

وی با اشاره به حمایت کمیته مددکاری استان از 440 خانواده زندانیان گفت: اقدامات مربوط به آزادی زندانیان جرائم اجباری از سوی ستاد دیه استان پیگیری و اجرا می شود. لذا کمک های خیریه ای که به این منظور در اختیار کمیته امداد قرار می گیرد به حساب ستاد دیه واریز می شود.

فرهادی گفت: از مردم خیر استان قزوین می خواهیم در اجرای طرح رژیم مهدوی در قالب جیره خشک کمک کنند. علاوه بر این، نه تنها مشتریان، بلکه تمامی خانواده های نیازمند روستایی نیز جزء جامعه هدف ما در هنگام توزیع غذای گرم هستند.

وی در پایان گفت: خیرین عزیز می توانند وجه خود را به دو صورت غیرحضوری به شماره کارت 6037997950028515 و یا با کد تلفن همراه * 8877 * 028 # واریز نمایند، همچنین در دفاتر کمیته امداد و مراکز خیریه استان مردم شریف استان آماده دریافت کمک های غیر نقدی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید