توزیع 260 هزار سبد کالا، غذای گرم و افطاری معمولی در طرح اطعام مهدوی


ساعت: 12:13
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822575

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت؛

عرب گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 10 هزار بسته غذایی و 160 هزار وعده غذای گرم و افطاری ساده در قالب پویش غذای مهدوی بین نیازمندان استان خراسان جنوبی توزیع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاوارستان، محمد عرب امروز در مراسم اهدای جوایز نیکوکاران رسانه ای خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت 149 مرکز نیکوکاری در استان گفت: از این تعداد 27 مرکز تخصصی است و مرکز خیریه رسانه یاران رتبه اول را دارد. مرکز تخصصی در کشور راه اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته 39 درصد از درآمد خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد توسط این خیران در استان پرداخت شده است.

عرب با اشاره به کمپین اطعام مهدوی در خراسان جنوبی گفت: این کمپین از ابتدای ماه مبارک رمضان برای ارائه بسته های غذا و غذای گرم و افطاری ساده در خراسان جنوبی آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت. “

وی از راه اندازی 97 آشپزخانه غذای مهدوی در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: هدف گذاری شده است تا پایان ماه مبارک رمضان حدود 600 هزار ظرف افطاری گرم و ساده و 46 هزار بسته غذایی بین نیازمندان استان توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 10 هزار بسته غذایی و 160 هزار وعده غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان استان تحت پوشش این نهاد توزیع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید