طرح های محرومیت زدایی سپاه الغدیر کلید خورد / تدارک 1500 برنامه هفته بسیج در استان یزد

ساعت: 10:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1784951

معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد گفت: بسیج امسال با اجرای 1500 برنامه در رده های مختلف پایگاه های مقاومت، سازمان های بسیج و بسیج اقشار به پایان می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی نوری زاده معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: بسیج امسال با 1500 برنامه در رده های مختلف پایگاه های مقاومت، سازمان های بسیج و بسیج اقشار همراه بود. هفته استان یزد از شنبه 29 آبان ماه با شعار بسیج اقتصاد مقاومتی با نشست تفسیری قرآن کریم با حضور نماینده ولی فقیه و فرمانداران حسینیه ثارالله آغاز می شود. -معاونت فرهنگی و هنری گدیر.

وی دومین روز از هفته بسیج را بسیج علمی و پژوهشی خواند و افزود: در این روز برنامه های قابل توجهی از جمله جشنواره جهادگران علم و فناوری، رزمایش اقتدار جهادی، افتتاح پروژه های مهندسی سپاه و … برگزار می شود. پروژه های محرومیت زدایی سازمان پژوهش و بسیج سازندگی انجام می شود.

نوری زاده با اشاره به شعار بسیج، عدالت خواهی و مبارزه با فساد در سومین روز از هفته بسیج گفت: پرورش یکی از مهمترین برنامه های این روز است.

معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد روز بسیج طلاب و روحانیون و حوزه بسیج دانش آموزی و افتتاحیه کنگره شهدای دانش آموزی استان یزد را از مهمترین برنامه های چهارمین روز از هفته بسیج عنوان کرد.

نوری زاده افزود: البته در چهارمین روز از هفته بسیج، فرماندهان پایگاه های بسیج اصناف با امام جمعه ناحیه مرکزی یزد و همایش نخبگان در حمایت از دولت اسلامی دیدار و گفتگو خواهند کرد. با بسیج پیشکسوتان برگزار می شود.»

وی با اشاره به نقش مهم رسانه ها در اطلاع رسانی به مردم گفت: برای اولین بار جشنواره رسانه ای ابوذر در استان یزد به همت بسیج رسانه راه اندازی شد. با استقبال خوب اصحاب رسانه، جشنواره روز چهارشنبه 2 آذرماه در سالن شهید عباسپور، برق منطقه ای یزد به کار خود پایان می دهد.

نوری زاده اذعان داشت: همایش مربیان طرح همگام، افتتاح نمایشگاه اسوه و همایش مسئولین بسیج در ورزشگاه ها نیز از مهم ترین برنامه های هفته بسیج در پنجمین روز است.

وی با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در شهرستان ها گفت: یادواره شهید سردار رفیعیان و شهدای آماده و پشتیبان صبح روز پنجشنبه چهارم آذرماه در سالن ورزشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه برگزار می شود. بهاباد.

معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد روز جمعه پنجم آذرماه آخرین روز از هفته بسیج در سال جاری را فراخواند و گفت: با توجه به عنوان بسیج; معنویت و اخلاق در آخرین روز از هفته بسیج، بسیجیان سراسر استان به صورت سازماندهی شده در نماز جمعه شرکت می کنند و فرماندهی سپاه الغدیر قبل از خطبه ها سخنرانی می کند.

وی در پایان تاکید کرد: اختتامیه برنامه های هفته بسیج در استان یزد گردهمایی بسیج اساتید با حضور سخنگوی کشوری بسیج اساتید و برگزاری مراسم دعای خیر در محل امامت سید محمد جعفر یزد از بسیج مداحان در استان یزد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید