بهره برداری از ظرفیت بسیج مردمی موجب موفقیت در عرصه های مختلف می شود/ تفکر بسیجی اعتماد و امید می آفریند


ساعت: 14:06
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913198

تعریف واژه “بسیع” از زبان مدیران کل سیستان و بلوچستان:

تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان بهره گیری از ظرفیت بسیج را عامل موفقیت در عرصه های مختلف عنوان کردند و گفتند: این نهاد شریف و مردمی انقلاب اسلامی را از همه توطئه های ننگین و شوم نجات داد. در مقاطع مختلف ثبت شده در تاریخ نظام جهانی استکبار را نجات داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی حسینی مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، بسیج را نماد وحدت و یکپارچگی و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست. آنها نیز با روحیه و تفکر بسیجی حضور دارند، مشکلات را حل می کنند و در شب های مختلف توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

وی گفت: وقتی نام بسیج به میان می آید ناخودآگاه خاطره همدلی، وحدت، اقتدار، همبستگی و همزبانی را در زیر پرچم ولایت تداعی می کند.



استفاده از ظرفیت بسیج مردمی دلیل موفقیت در عرصه های مختلف است

عطاءالله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: مسجد مدرسه ای است که هشت سال شجاعانه در مقابل تجاوزات دفاع کرده است.دشمن ایستاد و سپس اعدام کرد. ماموریت انقلابی خود در عرصه توانبخشی و محرومیت زدایی.

به گفته وی؛ این نهاد نجیب و مردمی انقلاب اسلامی را از انواع توطئه ها و توطئه های ننگین نظام جهانی استکبار و سلطه در ادوار مختلف ثبت شده در تاریخ ملت رشید ایران نجات داد و در عرصه های مختلف چنان خوش درخشید که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، قالب مشارکت داوطلبانه و مؤمنانه آحاد ملت تغییر کرد تا مردم با پیوستن به نیروهای مقاومت بسیج در مواقع حساس، از کیان اسلام و انقلاب پاسداری و پاسداری کنند. ارزش های.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد: ردپای بسیج در تمامی اقدامات و فعالیت های موثر کشور و هر مدیری که در سایه پربرکت اسلام از اقتدار بسیج بهره مند شده است قابل مشاهده است. جمهوری ایران موفق بوده است.



بسیج مایه امید و اطمینان است

ابوالحسن صفدری مدیر کل سازمان انتقال خون سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ما، بسیج را ایثار در راه رسیدن به هدف برای خدایی که ما را می بیند، عنوان کرد: وقتی کلمه بسیج را می شنوم، ایثار، صبر است. و ظلم به ذهن می آید

وی افزود: تاسیس بسیج در سال 59 به فرمان امام خمینی (ره) نقطه عطفی در دفاع از انقلاب اسلامی شد و هر کجا که بسیج بود اعتماد و امید وجود داشت.



تفکر بسیجی و مدیریت جهادی نیاز جامعه امروز است

حجت الاسلام والمسلمین محسن مومنی مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ما بسیج را حیات یک جامعه دانست و اظهار داشت: هر جامعه ای بدون بسیج جامعه مرده ای خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه وقتی نام بسیج به میان می آید حکومت جهادی به ذهن متبادر می شود، تصریح کرد: اگر بخواهیم آبادانی و پیشرفت در جامعه و کشور اتفاق بیفتد باید به بسیج و کار جهادی و مترقی نگاه کرد.



بسیج مدرسه و کلاس عشق و شجاعت است

میشم لکزایی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار ما اقتدار، عزت، سربلندی، پایداری و ماندگاری در راه اسلام و انقلاب و گام برداشتن در راه ماندگار شهدا را مایه افتخار دانست. ویژگی های بسیج، انسجام و همدلی با آرمان های والای انقلاب، بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری.

وی افزود: شنیدن کلمه بسیج به انسان احساس غرور، رشد، پویایی، نشاط و نشاط می دهد و در بین افراد جامعه امید ایجاد می کند.

لک زایی تصریح کرد: مدرسه و کلاس بسیج، عشق و شجاعت است که تنها عاشقان واقعی آن دانش آموز هستند و نام بسیج با مردانگی، همت، عزت و استواری انسان های مخلص و با روح همراه است.



بسیج همگانی حمایت از نظام

داود میرشکار مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: با شنیدن کلمه بسیج به فکر حمایت، همکاری و خدمت می افتیم.


بسیج؛ یکی از نمادهای صدور اندیشه انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر است

ایرج حسن پور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه بسیج قدرت راهبردی و مردمی جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: بسیجیان در همه عرصه ها خالصانه و خالصانه حضور دارند. بدون ادعای حامیان و یاوران دولت ها و مردم شریف ایران اسلامی را می یابند و کمک می کنند و این الگویی برای همه آزادی خواهان جهان و یکی از نمادهای صدور تفکر انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر است.


وی با اشاره به معنای کلمه بسیج افزود: احساس برای خدا بودن، فعالیت در بسیج تلاش برای ایمان است و در کار ایمانی تنها رضایت خداوند متعال مدنظر است که در نهایت به این امر منجر می شود. جمله مهم: پایان مأموریت بسیج شهادت است.

بسیج عامل اقتدار ملی و حمایت عظیم ملت

سعید موحد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه بسیج اقتدار یک ملت متعهد و انقلابی است، اظهار داشت: بسیج مظهر اقتدار، پایداری و وحدت ملت ایران و ملت ایران است. این مفهوم در بیانات مقام معظم رهبری به زیبایی بیان شده است.

وی بسیج را حافظ ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: اگر امروز بسیج الگویی برای جهان اسلام شده و به عنوان نیروی مخلص باقی مانده است، به دلیل تقوای نیات و عملکرد بسیج است. .



بسیج و جوانان انقلابی خون و جریان تازه ای به نهضت اسلامی دادند

علیرضا راشکی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: بسیج یادگار زیبای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است که با تاسیس عتبات عالیات تأسیس شد. سازمان بسیج در 14 آذر 1358 و با دعوت عمومی مردم محترم ایران به ویژه اعتماد آنان به جوانان انقلابی خون و جریان تازه ای به نهضت اسلامی دادند.

وی افزود: واژه بسیج تداعی کننده و تداعی کننده اخلاص، عشق، فداکاری، وفاداری، رشادت، شجاعت و تسلیم جان، مال و آسایش برای رضای خداوند است.

این مسئول بیان کرد: بسیج با پشتوانه عظیم مردمی در همه اقشار جامعه و همچنین مکتب اندیشی مبتنی بر تلاش در راه رضای خدا توانست موجب توسعه و پیشرفت کشور شود.

راشکی خاطرنشان کرد: بی شک با اتکا به ظرفیت نیروهای متعهد و بسیار متخصص بسیجی کشور می تواند با رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی در عرصه اقتصاد مقاومتی و خودکفایی اقتصادی در همه عرصه ها قدرتمند شود. آیت الله خامنه ای


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خاطرنشان کرد: البته نباید حضور پرشمار نیروهای بسیجی در حوادث غیرمترقبه و خدمات رسانی آنها به آحاد مردم در زمان شیوع کرونا، تولید انواع واکسن های کرونا را فراموش کرد. و حضور ایشان به عنوان حامیان سلامت و اکنون به عنوان حامیان امنیتی مصداق آن است که از شور و نشاط تفکر بسیج و بسیج مشخص است.



بسیج امروز اندیشه و مظهر وحدت و اخلاص است

حامد آرامش مدیرکل تعاون، کار و رفاه سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: امروز بسیج فقط یک نهاد یا یک سازمان نیست، بلکه اندیشه و مظهر وحدت و اتحاد ملت و اخلاص در عمل است. امروز این قدرت الهی تحت رهبری رهبر معظم انقلاب به تکیه گاه محکم و دستی محکم در دفاع از میهن، آبادانی و پیشرفت کشور تبدیل شده است.

وی افزود: بسیج علاوه بر فداکاری ها و جانفشانی های دوران دفاع مقدس، طی سالیان متمادی از زمان تشکیل خود، با محوریت فعالیت های فرهنگی، سازندگی و محرومیت زدایی در عرصه ها و مراحل لازم حضور موثر و تاثیرگذار داشته است. مناطق محروم و کمتر اقبال داشته و در بحران ها و حوادث به مردم کمک کرده است.



خدمت جهادی بدون شک نشانه بسیجی بودن است

خلیل عوض زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه یکی از ماموریت های محوله بسیج، خدمت رسانی بدون فداکاری و جهاد به مردم است، گفت: بسیج یک خط اصیل است و یادگار ارزشمند و ماندگار امام خمینی (ره) است.

ماهیت اساسی بسیج، تزکیه نفس و خدمت به مردم است

علیرضا پرنده مطلق، مدیرعامل برق منطقه ای سیستان و بلوچستان گفت: بهترین تعبیر از معنای بسیج را می توان در بیانات مقام معظم رهبری که بسیج را اینگونه معرفی کردند، یافت: «بسیج یعنی حضور بهترین ها، بهترین ها. شاداب ترین و مؤمن ترین نیروی ملت در زمینه هایی که کشورشان برای منافع ملی و برای اهداف عالی به آن نیاز دارد.»

وی با بیان اینکه بسیج به معنای آمادگی است، افزود: بسیج واژه ای مقدس و مهم در فرهنگ دینی و اسلامی و در واقع همه کسانی است که خدا را دوست دارند و در آستانه اعتلای کلمه اسلام و عزت مسلمانان هستند. آنها از نظر نظامی، سیاسی و فرهنگی با دشمنان خدا مقابله می کنند.

مدیرعامل نیروگاه استان گفت: نام بسیج بی شک عشق و فداکاری را تداعی می کند و این را در زمانی به یاد داریم که مشکلات و حوادث مردم در کشورمان با مشکل مواجه است. این آرامش می دهد و این از ذات بسیج و مردم آن است، در سیل و زلزله و حوادث غیرمترقبه یا جهاد در مناطق محروم، این بسیج است که عاشقان خدمت به مردم را گرد هم می آورد و رضایت خدا و مردم را برمی انگیزد. فراهم می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید