تفکر بسیجی; بیان پویایی و موفقیت انقلاب اسلامی / اجرای بیش از 104 برنامه هفته بسیج در بابلسر

ساعت: 16:28
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784889

مصطفی بازوند گفت: رمز موفقیت انقلاب اسلامی و پویایی آن برخاسته از روحیه، انگیزه، اخلاق و منش بسیجی است و مقام معظم رهبری از بسیج می فرمایند که تحقق مردم سالاری دینی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ مصطفی بازوند در جلسه ستاد هفته بسیج که امشب در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد، با تسلیت شهادت سرکار خانم فاطمه معصومه (س) اظهار کرد: بیش از 104 برنامه هفته بسیج برگزار می شود. در این شهر

وی افزود: بسیج به اندازه مفهوم مردم سالاری دینی مهم است، یعنی. مردم باید همه امور خود را سازماندهی کنند و از اجرای آن اطمینان حاصل کنند. این مدل حکومتی دارای سازوکارهایی مانند انتخابات و راهپیمایی است که نمادی از 22 باخمن، 13 آبان و غیره است. حضور مردم برای جهاد کبیر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بابلسر گفت: مردم خودشان موضع رسمی خود را اعلام می کنند و الگوی جهان داری، مخالفت با استکبار، زور و استثمار خود را نشان می دهند، اما آنچه در این 42 سال نادیده گرفته ایم، فرمایشات حضرت آقا است. ما هنوز موفق به تشکیل دولت اسلامی در دولت سازی نشده ایم.

بازوند با اشاره به اینکه چرا باید در همه بوروکراسی ها بسیج وجود داشته باشد، گفت: بسیوس آمد تا تفکر مردم سالاری دینی را در همه بوروکراسی هایی که به قدرت رسیدند با همان روند قبلی، روی محور اصلی هدایت کند.

وی ادامه داد: وظیفه پایگاه مقاومت در یک نهاد اداری دعوت از سازمان بسیج و همکاری فی مابین که جزو نسخه دین خواهد بود برای چرخاندن مجموعه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر خاطرنشان کرد: زمانی که بسیجیان در محله ای حضور دارند، وظیفه اوست که وارد اصناف شده و آنها را به نسخه شرعی دعوت کند. صنف ما باید صنف متدین باشد و تاجر علم انتفاع را بشناسد، یعنی حلال و حرام را رعایت کند.

بازوند یادآور شد: در شهرستان بابلسر با اجرای طرح جبهه هرمشهر به دنبال کلیدواژه نسخه دینی (طراحی الگوی حکومت بر اساس الگوی اسلامی ایرانی) هستیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر این طرح در 18 منطقه پایلوت از 104 منطقه بابلسر در حال اجراست. این پروژه از 5 تا 10 سال بود، اما تاکنون این شهر در این مدل حکومتی پیشرو بوده و در کشور نتیجه اجرایی ما 100 بوده است. 5 که یک نتیجه عالی محسوب می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر گفت: با ایجاد پایگاهی به عنوان پایگاه پشتیبانی و زیرساختی که شامل اداراتی مانند برق، آبفا، آب، مخابرات، گاز، راه و شهرسازی و شهرداری ها می شود، می توان زیرساخت ها را شناسایی و نیازها را برنامه ریزی کرد. و برای 10 سال آینده برنامه ریزی می کند.» اجازه دهید با کمک و مشارکت مردم تصمیم گیری شود.

بازوند در پایان گفت: بزرگداشت بسیج یک جشن منطقی است که به دنبال حل مشکل مردم با نسخه شرعی از جمله امدادرسانی مؤمنانه است که به عنوان معجزه مردم برای حمایت از زلزله زدگان یا سیل رخ داد. مناطق آسیب دیده.»

اسماعیل حسن زاده فرماندار بابلسر در ادامه این نشست با بیان اینکه بسیج یادگار امام خمینی(ره) است و این میراث ماندگار ضامن حفظ و بقای انقلاب است، گفت: همه ما افتخار می کنیم که به عنوان بسیجی در جامعه زندگی می کنیم. “

وی افزود: 5 آذر 1358 به فرمان تاریخی امام بسیج مستضعفین شکل گرفت و تا به امروز به عنوان یکی از اصیل ترین آثار این نظام عمل می کند.

فرماندار بابلسر گفت: بسیج نهادی مردمی و مردمی است که اعضای آن آحاد ملت ایران هستند. در بسیج هیچ کس احساس برتری نمی کند، زیرا همه زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و زیر آن پرچم و با فرماندهی امام و رهبری پیر و جوان در هر قشری خدمت می کنند.

حسن زاده خاطرنشان کرد: اقدامات بسیج در این 8 سال برای همیشه در تاریخ ایران ثبت شده و خون شهدا ضامن انقلاب است به خاطر همین فداکاری ها، پاکی، صداقت، خون شریف ترین و پاک ترین ها. انسان ها این جداول

وی ادامه داد: ما مدیون شهدا هستیم و یقیناً با برنامه ریزی صحیح از مقام شامخ شهدا و ایثارگرانی که در عرصه دفاع مقدس حضور داشتند. جشن گرفته خواهد شد.

فرماندار بابلسر در پایان تاکید کرد: انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و تفکر بسیجی به نسل آینده بسیار مهم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید