100 برنامه به مناسبت هفته بسیج در هلیل آباد برگزار می شود / هفته بسیج فرصتی برای شناخت و باور بسیجی است.

ساعت: 09:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1784974

فتوحی از اجرای بیش از 100 برنامه فرهنگی، جهادی، مدنی و ورزشی در هفته بسیج در هلیل آباد خبر داد و گفت: هفته بسیج نیز فرصت مغتنمی برای تبیین تفکر بسیجی و شناخت و باور بسیجی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالفضل فتوحی فرمانده سپاه خلیل آباد در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ وی با اشاره به برنامه های هفته بسیج در این شهرستان گفت: دومین سالی است که برنامه های هفته بسیج تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا برگزار می شود و شعار محوری این برنامه ها بسیج عده ای است.

وی با بیان اینکه امام راحل تاکید کردند که بسیج جمهوری اسلامی ایران باید به بسیج جهان اسلام منجر شود و امروز زمینه ها فراهم شد، خاطرنشان کرد: حزب الله لبنان، انصارالله یمن، مافیای خلق عراق، فاطمیون در افغانستان، زینب در پاکستان و … نمونه هایی از بسیج جهان اسلام هستند.

فرمانده سپاه هلیل آباد با تاکید بر اینکه بسیج در اقشار مختلف در مدارس، مساجد، ادارات، کارخانجات، بیمارستان ها و … راه خود را پیدا کرده و شکل مورد نظر خود را گرفته است، تصریح کرد: بسیج در اعضا و انجام ماموریت های مختلف. با توجه به نیازها

وی همچنین ادامه داد: بسیج در کمک به دولت در حوادث طبیعی و غیرطبیعی، کمک به مردم آگاهی و آموزش، کمک به پلیس در برقراری امنیت، کمک به کمیته امداد و بهزیستی در محرومیت زدایی، کمک به آموزش و پرورش و مشارکت در مسائل فرهنگی و آموزشی و غیره. بخش های برنامه ریزی شده توسط سازمان

تفکر سازنده بسیجی می تواند مشکلات را حل کند

فتوحی با اشاره به اینکه بسیج از شهرستان هلیل آباد برادری خود را در همه موارد ثابت کرده و به کار مردم و کارکنان کمک کرده است، اذعان داشت: هفته بسیج نیز فرصت مغتنمی برای تبیین تفکر بسیجی و دانش و اعتقادات بسیجی است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند اگر صدای دلنشین بسیج در کشوری طنین انداز شود، چشم طمع دشمنان و آدمخواران از آن کشور دور می شود و ما واقعاً به این پیام ایمان داریم و آن را سرلوحه خود قرار داده ایم، گفت: ما معتقدیم. که هر فردی در این مملکت چه مسئول و چه غیرمسئول کار خود را بر اساس تفکر بسیجی انجام می دهد و یقینا این مشکلات از نظام رفع خواهد شد.

فرمانده سپاه هلیل آباد با تاکید بر اینکه بسیج ثابت کرده خیلی خوب وارد جنگ شده است به طوری که از حدود دویست هزار شهید دوران دفاع مقدس بیش از نیمی از بسیجیان تصریح کرد: بسیج در ساخت و تعمیر خانه های محروم … سربلند بیرون آمد و نشان داد که می توان مشکلات فکری را حل کرد.

وی با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی در شهر هلیل آباد گفت: برای هر پایگاه مقاومت در شهر هلیل آباد یک گروه جهادی داریم و تعدادی از این گروه های جهادی در محله خود و برخی دیگر در خارج از محله حضور دارند.

نوسازی بیش از 50 خانه محروم در هلیل آباد / توزیع 27 هزار و 99 بسته معیشتی در هلیل آباد

فتوحی گفت: جهادگران حلیل آباد کارهای بزرگی انجام داده اند و امسال بیش از 50 مورد برای رفع محرومیت و نوسازی منازل بسیجی ها، سربازان و گروه های جهادی پایوری در این منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. 50 تا پایان سال تعمیر می شود.

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای اپیدمی ولیعهد با توان شبکه بهداشت و درمان هلیل آباد هستیم و خواهیم بود و به عنوان سربازی که از ماموریت مطلع شدیم، گفت: قرارگاه شهید سلیمانی برای مبارزه با ایشان تشکیل شد. با کرونا در شهر هلیل آباد و امکانات، نیرو و بسیج ما در مواقع نیاز از قبیل ضدعفونی، کمک های مومنانه، آگاهی، تشخیص، واکسیناسیون و … در ستاد مبارزه با کرونا در دسترس بودند.

فرمانده سپاه هلیل آباد با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 20 هزار بسته معیشتی و امسال بیش از 7 هزار بسته معیشتی در شهرستان توزیع شد، گفت: تاج آسیب دیده در شهرستان هلیل آباد در حال توزیع است.

وی خاطرنشان کرد: ترغیب مردم به واکسیناسیون و تمرین هشدار زبانی، اهدای ماسک رایگان به اصناف و مردم و… در دستور کار بسیج قرار دارد و کار خود را انجام می دهد، خاطرنشان کرد: تنها نهادی که توانسته از گام دوم انقلاب استفاده کند، یادداشت برداری و اعمال آن در سطح جامعه است، این سازمان بسیج است و این کار در سال گذشته انجام شده است. هلیل آباد هم همینطور.

فتوحی از برگزاری بیش از 100 برنامه فرهنگی، جهادی، عمرانی و ورزشی در هفته بسیج در شهرستان هلیل آباد خبر داد و تصریح کرد: برنامه های قابل توجهی از جمله اردوهای جهادی، افتتاح طرح های محرومیت زدایی، یادواره شهدا، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، قدردانی از مدعیان سلامت، همایش پیشکسوتان بسیج، رزمایش مددکاری، ویزیت رایگان دندانپزشکان عقب مانده، آبروی محله، همایش روحانیت، مسئولین بسیج، گشت های عملیاتی بسیج، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا، پاکسازی رنگارنگ مزار شهدا، مقبره های فرهنگی گروه های صالحین در نماز جمعه، کلاس های مختلف فقه بازار و سیره و …. در هفته بسیج حلیل آباد برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید