اجرای 137 برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان پارس آباد


ساعت: 19:14
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912184

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پارس آباد از برگزاری 137 برنامه به مناسبت هفته بسیج در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ما سرهنگ علی پیرجاهد روز شنبه در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج که در محل سالن اجتماعات سپاه پارس آباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: هفته بسیج یادآور ماندگارترین فرمان تاریخی امام (ره) است.

وی گفت: امسال 137 عنوان برنامه با شعار «بسیج خادمان ملت ایران» به مناسبت هفته بسیج در شهرستان پارس آباد برگزار می شود.

فرمانده سپاه پارس آباد بیان کرد: دیدار ادارات و مسئولان بسیج با امام جمعه، راه اندازی طرح آبرسانی، ویزیت رایگان با همکاری بسیج جامعه پزشکی، برپایی میز خدمت در مناطق محروم و برگزاری ایثارگران. یادواره ها اولین دوره مسابقات ورزشی در رشته های مختلف جام مغان از جمله برنامه هایی است که در هفته بسیج در شهرستان پارس آباد اجرا می شود.

پیرجاهد خاطرنشان کرد: اجتماع بزرگ بسیجیان برای اعمال قدرت روز شنبه 14 آذرماه ساعت 10 صبح با حضور مردم و بسیجیان در مصلی امام خمینی (ره) پارس آباد برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: بسیجی بودن به معنای داشتن کارت و چفیه و… نیست، بلکه هرکس دل به رهبری، نظام و انقلاب داشته باشد در دایره معنوی بسیج است.

فرمانده سپاه پارس آباد مهم ترین رسالت بسیج را حفظ دستاوردهای نظام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: هفته بسیج یادآور رشادت ها و جانفشانی های فرزندان ایران اسلامی است. و همچنین هفته بسیج فرصت و بهانه ای برای زنده نگه داشتن روحیه بسیجی در بین آحاد ملت است.

فرمانده سپاه پارس آباد با بیان اینکه بسیج مجموعه ای از پاک ترین، ایثارترین و نجیب ترین مردم است، تصریح کرد: بسیج روح انقلاب و مظهر پاکی، ایثار، صداقت و صلابت است که ستون انقلاب و انقلاب است. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در روزگار نابسامان

وی تاثیر فعالیت ها و خدمات بسیج را در هفته بسیج برشمرد و تصریح کرد: 43 سال پیش دشمنان ایران اسلامی کوتاه آمدند، بنابراین به ایران قدرتمند حمله نمی کنند، بلکه با ترفندهای فراوان سعی در آسیب رساندن به نظام و مردم دارند. نقشه ها کشور ایران اسلامی نظم نوین جهانی را به هم ریخت و دشمنی دشمنان را بیشتر کرد.

پیرجهید گفت: اعتراض با ایجاد اغتشاش و اغتشاش متفاوت است و باید فضا را به سمت آرامش و رسانه های مجازی سوق دهیم و فعالان در فضای مجازی منفعلانه عمل نکنند و با تولید مطالب مختلف پاسخ قاطعانه به اکاذیب و اخبار جعلی دشمنان بدهند. به مردم بدهید و آگاه کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید