اجرای 186 برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان خلخال


ساعت: 19:14
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912185

فرمانده سپاه ناحیه خلخال به برنامه های هفته بسیج در شهرستان خلخال اشاره کرد و گفت: 186 برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان در حال اجراست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ما سرهنگ جواد نوروزی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه حلال در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج در آن شهرستان برگزار شد، گفت: امروز رسانه ها به عنوان خط مقدم جنگ نرم اهمیت زیادی دارند و می توان در این حوزه جرم و جنایت مناسب فعالیت کنید.» این امر از بسیاری از مشکلات ناشی از رسانه های مختلف جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه جبهه جنگ نرم مختص گروه خاصی نیست، گفت: همه کسانی که در این نظام مقدس فعالیت می کنند باید به عنوان یک افسر جنگ نرم عمل کنند و به عنوان یک سرباز ولایی باید در عرصه جنگ نرم نقش آفرینی کنند.

نوروزی گفت: بسیجیان از جمله افرادی هستند که همیشه در تمام سنگرها در خط مقدم حضور داشته اند. نامگذاری هفته بسیج امسال با شعار «بسیج خادم ملت ایران» بیانگر این نکته مهم است که بسیج در همه عرصه ها حضور فعال و مصمم دارد.

وی به برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان خلخال اشاره کرد و گفت: بسیج در 30 روستا طرحی را آغاز کرده که تعدادی از آنها در هفته خجسته بسیج افتتاح می شود.

فرمانده سپاه حلخال گفت: آبرسانی و احداث منابع آب روستاها، احداث خانه های محروم، احداث کانال های آب کشاورزی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان خلخال است.

وی از برگزاری 186 برنامه در 26 محور در هفته بزرگداشت بسیج خبر داد و گفت: یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا و فرماندهان پایگاه های بسیج، دیدار با سربازان ایثارگر بسیج، نشست های بصیرتی در قالب تبیین جهاد ، نشست های رسانه ای، مسابقات ورزشی، متنوع، افتتاح پروژه های مختلف از جمله پل بین مزارع – منابع آب در روستاها – زهکشی آب کشاورزی، نگهداری میز خدمت در روستاها، توزیع بسته های معیشتی در قالب کمک های مذهبی، حضور تیم های جهادی پزشکی در مناطق کم برخوردار توزیع قرص بین دانش آموزان از دیگر برنامه های هفته بسیج در خلخال توزیع کیف، کفش و لوازم التحریر بین دانش آموزان بی بضاعت، اهدای جهیزیه به عروس های بی بضاعت، توزیع غذای گرم بین محرومان، توزیع گوشت قربانی به افراد محروم و نصب است. از و پنل های خورشیدی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید