اجرای 100 برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان هنداب

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ دوم پاسدار حسین عزیزی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هونداب در گفتگو با خبرنگار نسیم هنداب اظهار داشت: با همان طراوت و حیات از اولین سال های تولد در صحنه های مختلف سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی میهن اسلامی مان حضور دارند.

عزیزی با بیان اینکه بسیج با عملکرد درخشان خود در عرصه های داخلی و بین المللی با پیشرفت های بسیار خوبی روبرو است، افزود: بسیج در دوران انقلاب اسلامی چه در دوران دفاع مقدس و چه در عرصه های مختلف پاسداری از نظام و ارزش های کشور انقلاب اسلامي استوار و استوار ايستادند و با بصيرت و شعور از شورش هاي گوناگون گذشتند.

وی افزود: خداوند متعال را شاکریم که اندیشه متعالی تشکیل بسیج که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت، اکنون در کشور به یک ایده فراگیر تبدیل شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت هنداب بیش از 100 برنامه را در هفته بسیج برشمرد و گفت: توزیع بسته های سلامت و کمک های مومنانه، برگزاری یادواره شهدا، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و مشاوره خانواده، مسابقات ورزشی و اعزام دانش آموزان بسیجی به روستا. از. شهرستان یکی از برنامه های پیش بینی شده در هفته یادواره بسیج در آن شهرستان است.

وی افزود: عطرافشانی گلزار شهدا و چالش با خانواده های معزز شهدا و برنامه های نماز جمعه جمعه و بسیج سازندگی از دیگر برنامه های هفته بزرگداشت بسیج خواهد بود که با حمایت و مشارکت بسیجیان شهری برگزار می شود. و مناطق روستایی.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب خاطرنشان کرد: امسال هفته مبارک بسیج با شعار «بسیج پاره پاره مردم است» مزین شد و امیدوارم بتوانیم با گسترش تفکر بسیجی بر همه مشکلات کشور فائق آییم و به معنای واقعی کلمه برابر گام دوم باشیم. بیایید در زمینه هایی که امام خامنه ای در این بیانیه ذکر کرده اند، نقش داشته باشیم و نقش خود را در ایجاد تمدن نوین اسلامی به خوبی ایفا کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید