اجرای ۳۸۴ برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان آران و بیدگل

فرمانده سپاه و ناحیه مقاومت بسیج خبرداد؛

فرمانده سپاه و ناحیه مقاومت بسیجاجرای ۳۸۴ برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان آران و بیدگل خبرداد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ ابوالفضل حسین دوست، در نشست تشریح اقدامات هفته بسیج بیان داشت: بسیج در زمان پیامبر (ص) وقتی که مسلمانان برای دفاع در مسجد جمع می‌شدند، شکل گرفت و  توسط حضرت امام (ره) احیا شد.

وی افزود: هفته بسیج امسال با شعار ” بسیج امید، ملت ایران”  برگزار خواهد شد. 

سرهنگ حسین دوست گفت: آن زمان که انقلاب به پیروزی رسید و ایران درگیر جنگ داخلی بود، بسیج با فرمان تاریخی بنیان گذار انقلاب تشکیل شد، هرچند دشمن تصور می‌کرد، نیروی بسیج پس از پایان جنگ از بین خواهد رفت، اما با صف آرایی این نیروی مردمی در مقابل توطئه‌های دشمن این تصور از بین رفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ادامه داد: امروز بسیج در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی و… فعالیت‌های مثبت و تاثیرگذار دارد و برخود واجب می‌دانیم در این هفته از فعالین این حوزه‌ها  تجلیل به عمل آید.

وی افزود: در راستای هفته بسیج ۳۸۴ برنامه در قالب ۱۱ عنوان در شهرستان آران و بیدگل اجرا خواهد شد . 

سرهنگ حسین دوست گفت: دیدار بسیجیان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه در شهرستان،صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و رژه موتوری عطر افشانی گلزار شهدا و افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان است.

وی خاطر نشان کرد: همایش بسیج مقاومت،اقتدار ملی نمایش اقتدار ملی با حضور ۱۰ هزار نفر بسیجی در شهرستان آران و بیدگل در ۵ آذر به صورت متمرکز با حضور یکی از فرماندهان ارشد برگزار می شود.

این مقام نظامی با اشاره به برنامه های شاخص هفته بسیج عنوان کرد: برگزاری یادواره سرداران ۱۸۹ شهید نوش آباد ،یاد واره شهدای مدافع حرم ، افتتاح ۳ پایگاه بسیج در سطح شهرستان ، افتتاح و بهره برداری از مرکز مشاوره خانواده مهر ،برگزاری اردوهای جهادی دندان پزشکی و گردهمایی بزرگ ارکان بسیج، برگزاری میز خدمت حوزه های ادارات، تجلیل از بسیجیان پیشکسوت، میقات صالحین، همایش پیاده روی روستای علی آباد، از دیگر برنامه های این شهرستان در هفته بسیج می باشد.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید