رئیس و اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان آران و بیدگل معرفی شدند

فرماندار اران و بیدگل:

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از آغاز به کار هیئت بازرسی انتخابات این شهرستان خبر داد و گفت: رئیس و اعضای این هیئت منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اصفهان موج


علی اکبر رضایی در جمع خبرنگاران از آغاز به کار شورای بازرسی دوازدهمین دوره شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

وی با بیان اینکه ابراهیم آقابیگی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور شهروندی فرمانداری به عنوان رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان منصوب شده است، گفت: هادی ایوبی به سمت عضویت و دبیری و رحمت الله مشرقی نیز به سمت عضویت و دبیری انتخاب شده اند. به عضویت بازرسی انتخابات شهرستان انتخاب شد.

وی گفت: کمیسیون‌های بازرسی بر اساس ماده 28 قانون انتخابات شورای اسلامی و آیین‌نامه‌های انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری موظف به نظارت، بازرسی و کنترل کلیه فرآیندهای اجرایی انتخابات و بر حسن اجرای انتخابات هستند. انتخابات

این مقام مسئول با بیان اینکه سازمان بازرسی انتخابات وظیفه نظارت و کنترل بر روند انتخابات را بر عهده دارد، افزود: برگزاری یک انتخابات باشکوه و سالم در چارچوب قانون با مشارکت حداکثری مسئولین انتخابات و شرکت کنندگان در انتخابات از اهداف اصلی است. ماموریت بازرسی انتخابات شهرستان نیز نظارت است فعالیت انتخاباتی در حدود قانون است.

فرماندار و رئیس شورای اجرایی شهرستان خاطرنشان کرد: دریافت اخبار و اطلاعات مربوط به روند صحیح بازداشت انتخابات جمع بندی و انعکاس آن به مراجع ذیصلاح، اطمینان و رعایت اصل بی طرفی در روند انتخابات از وظایف مهم بازرسی انتخابات در آران و بیدگل است.

وی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات و مصادیق بلاتکلیف تبلیغات پیش از انتخابات توسط داوطلبان، نامزدها، ستادها و دلسوزان آنان، بر خلاف موارد مندرج در قانون و آئین نامه های حوزه انتخاباتی می توانند با شماره تلفن 031-031 تماس حاصل نمایند. 54754141 (داخلی . 150). و 151) تخلفات را به هیات بازرسی شهرستان های آران و بیدگل گزارش دهید.

آران و بیدگل به همراه کاشان یک حوزه انتخابیه را تشکیل می دهند و یک کرسی نمایندگی در شورای اسلامی به این حوزه اختصاص دارد.

باید بگویم؛ انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۲۰ اسفندماه سال جاری برگزار می شود.



آیا این خبر مفید بود؟