اعضای هیات ارزیابی و انتخاب مسابقه تئاتر سودا عشق معرفی شدند


ساعت: 12:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912360

سعید نجفیان دبیر سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج (سودای عشق) اعضای گروه ارزیابی و انتخاب آثار استان را در بخش اجرای صحنه ای دبیرخانه جشنواره منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط رسانه ای و روابط عمومی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق، سعید نجفیان دبیر سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج (سودای عشق) در قضاوت جداگانه اعضای گروه سنجش و انتخاب آثار استانی ، وارد بخش اجراهای صحنه ای دبیرخانه تعیین شده جشنواره شد

بر این اساس سبأ سلیمانی بازیگر و کارگردان، هوشنگ هیهاوند نویسنده، بازیگر و کارگردان، پیشکسوت تئاتر و تلویزیون، محمدنبی خسروی مدرس دانشگاه و مدیر فرهنگی، امین اشرفی کارگردان تئاتر، تهیه کننده تلویزیون و مدیر فرهنگی و توحید معصومی نویسنده و کارگردان تئاتر و کارگردان فرهنگی است. 64 اثر ارائه شده در بخش مسابقه صحنه مورد ارزیابی قرار می گیرند و بر اساس فراخوان جشنواره، 12 تا 15 اثر در بخش مسابقه در مرحله نهایی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر عشق سودای ارائه می شود.

طی روزهای گذشته جلسات فشرده گروهی برای ارزیابی و انتخاب آثار بخش صحنه به صورت مستمر برگزار شده است و اسامی آثار برگزیده برای شرکت در قسمت پایانی جشنواره سیزدهم بلافاصله پس از ارزیابی اعلام خواهد شد. گروه فوق

بر اساس اعلام دبیرخانه مرکزی جشنواره سودای عشق، ۶۹۱ گروه نمایشی از سراسر کشور برای حضور در مرحله استانی (که از ۲۷ مهرماه امسال در ۳۱ استان برگزار شد) اعلام آمادگی کردند. 391 اثر وجود داشت.

مرحله پایانی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق به دبیری سعید نجفیان هفته آخر آذرماه سال جاری برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید