اعضای هیات انتخاب چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند

ساعت: 11:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۸
کد خبر: 1923159

دبیر چهل و یکمین جشنواره جهانی فیلم فجر با اعلام اسامی هیات انتخاب این دوره از اعلام اسامی فیلم های بخش سودا سیمرغ تا پنجم بهمن ماه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معتبی امینی با اشاره به فضای خاص و خاص این دوره از جشنواره گفت: امسال شرایط متفاوت برای تهیه فیلم و برنامه های اجرایی باعث شده تا همکارانم در ستاد جشنواره تلاش مضاعفی داشته باشند تا شاهد یک وضعیت مطلوب باشیم. و رویداد با کیفیت بالا در بخش های مختلف.

وی در ادامه گفت: چهلمین جشنواره با شعار اخلاق، امید و آگاهی برگزار می شود و خوشبختانه بر اساس همین نگاه و با تلاش مدیران فرهنگی و هنرمندان سینمای ایران آثار خوبی به این دوره از جشنواره و حضور این فیلم ها جشنواره ای پرشور و پرنشاط را رقم می زند.

دبیر چهل و یکمین جشنواره جهانی فیلم فجر همچنین در معرفی اعضای هیات انتخاب جشنواره چهلمین دوره گفت: هیات انتخاب این دوره آقایان حبیب احمدزاده (فیلمنامه نویس و کارگردان)، دکتر رضا پورحسین (استاد دانشگاه و فرهنگی) هستند. مدیر)، روحلا سهرابی (فیلمنامه نویس، کارگردان و مدیرکل). مدیریت نظارت بر عرضه و نمایشگاه آثار سینمایی، محمدرضا شرف الدین (تهیه کننده)، پرویز شیخ طادی (نویسنده و کارگردان)، محمدرضا عباسیان (دبیر و کارگردان سابق جشنواره جهانی فیلم فجر) و محمدحسین نیرومند (مدیر فرهنگی و عضو هیئت صدور مجوز نمایش) تا گروهی مجرب تشکیل دادند که با دلسوزی و مسئولانه آثار را بررسی کردند و تلاش شبانه روزی آنها در این مدت جای تشکر دارد.

وی ادامه داد: باید از تلاش های مثال زدنی تهیه کنندگان و کارگردانان برای ارائه فیلم ها در جشنواره با شرایط خاص تشکر ویژه داشته باشم چرا که امسال اتفاقاتی که در جامعه رخ داد بر روند تولید آثار تاثیر گذاشت و این شرایط ما را نیز هدایت کرد. به روشی متفاوت از هر زمان دیگری برای اطلاع رسانی

امینی سپس به اعلام اسامی فیلم های کوتاه و مستند این دوره در ابتدای بهمن ماه اشاره کرد و درباره آخرین مهلت اعلام آثار بخش مسابقه سینمای ایران گفت: امسال با توجه به اینکه نسخه کامل برخی از آثار آماده بازبینی نیست، فیلم های بیشتری در لیست نهایی گنجانده شده است. .

بررسی آثار ارسالی به بخش سودای سیمرغ به پایان رسید و با توجه به مهلت مقرر برای ارسال نسخه نهایی آثار، جلسه جمع بندی هیات انتخاب تا 14 بهمن ماه و اسامی آثار برگزار می شود. بخش سودای سیمرغ مسابقه سینمای ایران به طور رسمی اعلام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید