اعضای هیات انتخاب جشنواره تئاتر سردار آسامنی انتخاب شدند


ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921084

اعضای هیات انتخاب چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی شامل انوش معظمی، محسن سلیمانی و خیرالله تقیانی پور هستند که با تصمیم دبیر جشنواره، محمدکاظم تبار انتخاب شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ستاد خبری جشنواره تئاتر سردار آسمانی، اعضای هیات انتخاب چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی شامل انوش معظمی، محسن سلیمانی و خیرالله تقیانی پور هستند که با تصمیم دبیر جشنواره محمدکاظم تبار انتخاب شدند.

انوش معظمی متولد 1350 بازیگر مشهور سینما و تلویزیون، تحصیل کرده بازیگری و معلمی است.

محسن سلیمانی فارسانی دارای لیسانس کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، بازیگر، نویسنده و کارگردان است که پیش از این مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، عضویت در شورای عالی بسیج هنرمندان بوده است. تئاتر، مدیر دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر فجر و دبیرخانه جشنواره ملی، مسئولیت مقاومت و داوری چندین جشنواره تئاتری را بر عهده داشته و در دوره گذشته نیز مدیر دبیرخانه تئاتر سردار آسمانی بوده است. جشنواره.

همچنین خیرالله تقیانی پورنیز کارگردان، فیلمنامه نویس و بازیگر سینما و تلویزیون در آثاری چون مجموعه تلویزیونی «نجلا»، فیلم سینمایی «تونل» و مجموعه تلویزیونی «نجلا 2» فعالیت داشته است.

چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سردار اسامانی به دبیری انجمن نمایش انقلاب و بنیاد فرهنگی فتح از 23 آذرماه در گلزار شهدای کرمان و بر مزار سردار حاج قاسم سلیمانی آغاز می شود و سپس اجرا می شود. در سراسر کشور برگزار می شود.

همچنین اختتامیه این دوره از جشنواره با ارزیابی آثار برگزیده 29 آذرماه در تهران برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید