اعضای هیئت داوران مسابقه جشنواره سودا عشق معرفی شدند


زمان: 12:30 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912874

دبیر سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج (سودای عشق) اعضای گروه ارزیابی و انتخاب آثار استانی در حوزه نمایش های خیابانی و محیطی را به دبیرخانه این جشنواره منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید نجفیان دبیر سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج (سودای عشق) اعضای گروه ارزیابی و انتخاب آثار استان در حوزه نمایش های خیابانی و محیطی را به دبیرخانه جشنواره منصوب کرد.

بر این اساس ‘سامان خلیلیان’ کارگردان و تهیه کننده و مدیر فرهنگی تئاتر، ‘داریوش نصیری’ نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر و مدرس دانشگاه، کارگردان تئاتر و معلم و مدیر فرهنگی ‘علیرضا مصلی تهرانی’، کارگردان تئاتر ‘حجت علیخانی’ مدرس و فعال «حسین احمدانی»، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، فرهنگی 64 اثر ارائه شده در مسابقه نمایش های خیابانی و محیطی دبیرخانه را ارزیابی کرد و بر اساس فراخوان جشنواره، 12 تا 15 اثر برای بخش پایانی انتخاب شد. مسابقه نمایش های خیابانی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر با ارائه سودای عشق.

لازم به ذکر است در روزهای اخیر جلسات فشرده گروه ارزیابی و انتخاب آثار خیابانی و محیطی به صورت مستمر برگزار شده است و اسامی آثار برگزیده برای شرکت در قسمت پایانی جشنواره سیزدهم بلافاصله پس از ارزیابی اعلام خواهد شد. از گروه فوق .

بر اساس اعلام دبیرخانه مرکزی جشنواره سودای عشق، ۶۹۱ گروه نمایشی از سراسر کشور برای حضور در مرحله استانی (که از ۲۷ مهرماه سال جاری در ۳۱ استان برگزار شد) اعلام آمادگی کردند. 300 اثر بود.

مرحله پایانی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق به دبیری سعید نجفیان هفته آخر آذرماه سال جاری برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید