بهره برداری از 79 طرح و پروژه به مناسبت هفته دولت در پارس آباد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جابر جهانبین در گفتگو با خبرنگار سبلان ما ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تسلیت سالروز شهادت حضرت زین العابدین (ع) اظهار داشت: 79 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر 879 میلیارد در هر سال. هفته توسط دولت در پارس آباد راه اندازی می شود.

وی افزود: 56 پروژه عمرانی با اعتبار 408 میلیارد تومان، 20 طرح اقتصادی، تولیدی، کشاورزی و اشتغالزایی با اعتبار 291 میلیارد تومان و 3 طرح با اعتبار 177 میلیارد تومان راه اندازی می شود.

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه سال گذشته وصول اعتبارات عملیاتی 152 میلیارد تومان بود، گفت: امسال خوشبختانه جمع آوری اعتبارات برای دولت مردمی 876 میلیارد است که نسبت به سال گذشته اعتبار قابل توجهی است.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان کارکردهای دولت است، گفت: مردم صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند و مسئولان نباید در خدمت به مردم کوتاهی کنند که هر چه داریم از برکت است. مردم و مردم حق بزرگی برای انقلاب دارند.

فرماندار شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع و تکریم مردم باید سرلوحه کار مدیران شهری باشد افزود: مسئولان اجرایی تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به امور مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند. دستور کار، زیرا این مناصب و مسئولیت ها زودگذر است و امانت های الهی است که باید به نفع مردان حفظ شود.

جهانبین ادامه داد: احداث فاز اول چهار خطه پارس آباد سربند به طول 10 کیلومتر و احداث فاز اول چهار خطه سربند تا سه راه تی مشگین شهر به طول 8 کیلومتر و احداث 30 واحد مسکونی برای مستضعفان شهرستان نمونه ای از افتتاح پروژه های شهرستان پارس آباد به مناسبت هفته دولت است.

وی گفت: دیدار مسئولان ادارات با ائمه جمعه، مسح قبور شهدای والامقام شهرستان، اجرای سفره خدمت، مراسم بزرگداشت شهدا و همایش پیاده روی خانوادگی از نمونه های دولت تدبیر و امید است. برنامه های یادبود هفتگی در شهرستان پارس آباد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید