افتتاح و بهره برداری از 80 طرح و پروژه به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی


ساعت: 11:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808610

فرماندار فریدونشهر از کار و افتتاح 80 پروژه در شهرستان فریدونشهر در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرماندار فریدونشهر در گفت و گو با صاحب نیوز با تبریک سالروز پیروزی انقلاب و قدردانی از حضور مردم در باخمان شکوهمند 31 اسفند از بهره برداری و افتتاح 80 پروژه با وام 45 میلیاردی خبر داد. تن از 12 دستگاه اجرایی در دهه فجر در فریدونشهر.

رضا صفری تصریح کرد: افتتاح کارخانه تولید و بسته بندی آب معدنی در هدانگستان با سرمایه گذاری بخش خصوصی و تسهیلات دولتی، بهره برداری از منبع آب در روستای هویگان، 12 پروژه عمران شهری و روستایی شهرداری ها و دهیاری ها، افتتاح سه کلاسه مکتب با وام بزرگسالان چهار میلیارد تن در روستاهای دهستان موگویی، 11 پروژه مخابراتی با هشت میلیارد تن وام، چندین پروژه در بخش کشاورزی، پروژه های بهبود معیشت عشایر و تامین آب عشایر. مناطق و دو حوزه آبخیز از جمله این پروژه ها می توان به پروژه های مدیریتی با وام 1.5 میلیارد تنی، 17 پروژه بهسازی و توسعه شبکه برق با اعتبار 10 میلیارد تنی اشاره کرد.

وی از زحمات همه روسای و روسای دستگاه های اجرایی تقدیر و تشکر کرد. افتتاح اورژانس در روستای مسیر ولسوالی تازه ایجاد شده موگویی به دلیل تامین نیروی متخصص و آمبولانس یکی از خدمات ارزنده بود.

فرماندار فریدونشهر گفت: ارزش این پروژه ها 74 میلیارد تن است که بیشتر آن زیرساختی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید