توسل به فرهنگ غنی بسیجی تنها راه برون رفت از گلوگاه های بسیج است / کارنامه در عرصه های مختلف به ویژه تاج درخشان

ساعت: 09:34
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786258

تعدادی از نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی گفتند: در شرایط کنونی و در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها راه برون رفت از تنگناها توسل به فرهنگ غنی است. بسیج در همه اقدامات.

تعدادی از نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت چهل و دومین سالگرد هفته بسیج مستضعفین طیبه کارنامه بسیج در عرصه های مختلف به ویژه تاج را درخشان خواندند. بسیج امروز به بلوغ بالایی رسیده و فعالیت های این مجموعه همواره در راستای محرومیت زدایی، کارآفرینی، اشتغال زایی و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی پیشگام بوده است.

کمک بسیج به واکسیناسیون عروق کرونر قابل مقایسه نیست

ملک فاضلی نماینده حوزه سراوان در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه بسیج به معنای مردم است چرا که همه مردم ایران بسیجی هستند، گفت: بسیج همان بسیج است.

وی گفت: اخیراً دولت سیزدهم و وزارت بهداشت گامی بی نظیر در توسعه واکسن در سطح ملی و بین المللی برداشته اند و نقش بسیج در اجرای طرح واکسیناسیون همگانی کمک شایان و چشمگیری بوده است.

فاضلی افزود: با توجه به شرایط کنونی و فصل پاییز و اپیدمی آنفولانزا، اگر آرامش در جامعه وجود داشته باشد، حاصل تلاش بسیجی در امر واکسیناسیون با وزارت بهداشت است.

وی اذعان داشت: هر زمان حرکتی به سمت بسیج و مردم صورت می گرفت اگر حل نمی شد حداقل مشکل جامعه به حداقل می رسید.

این مسئول گفت: رمز موفقیت جامعه این است که کار مردم را به خود مردم بسپاریم. همان چیزی که در بسیج شکل می گیرد یعنی بسیج جامعه و مردم برای حل مشکلات جامعه. “

فاضلی گفت: در ایران به برکت خدمات بسیجی انتظار می رود مشکلات به حداقل برسد، رفاه و سلامت حفظ شود.

بسیج در اماکن مهم و تاریخی ایران اسلامی درخشید

فداه حسین مالکی نماینده مردم زاهدان شجره طیبه مظلوم بسیج را یادگار ارزشمند بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی دانست.

وی افزود: این نهاد مقدس که به تعبیر مقام معظم رهبری بزرگترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی جهان است، تنها در کشور ما و به برکت تلفیق فرهنگ غنی ایرانی اسلامی شکل می گیرد.

نماینده مردم زاهدان ادامه داد: مکتب بسیج هیچ گاه محدود به یک قشر خاص و همه اقشار و اقشار جامعه به هیچ شکلی نبوده است که بر اساس فرهنگ والای بسیجی مخلصانه و جهادی برای اعتلای میهن اسلامی گاه در میدان نبرد و گاه. در قلعه علم و فناوری، وظیفه خود را انجام دهید.

به گفته وی، در شرایط کنونی و در مواجهه با نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها راه برون رفت از تنگناها توسل به فرهنگ غنی بسیجی در همه اقدامات است.

گسترش خدمات بسیج در کشور موجب یأس و ناامیدی دشمن شد

محمد سرگزی نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیج نشات گرفته از آرمان های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران است که متشکل از خود مردم است، گفت: این مجموعه در محرومیت زدایی پیشگام است. کارآفرینی، ایجاد اشتغال و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی.

وی افزود: با نهادینه شدن تفکر بسیج در همه عرصه ها، قطعا آینده روشنی برای کشور رقم خواهد خورد که دشمن هرگز نمی تواند به آن آسیب برساند.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خدمات بسیج در عرصه محرومیت زدایی و اشتغالزایی در دوران انقلاب اسلامی قابل تقدیر و تقدیر است.

وی ادامه داد: بسیج بیش از چهار دهه است که در عرصه های مختلف مدنی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی همواره منشاء خدمات و آثار فراوان بوده و با کار جهادی برای خدمت به مردم تلاش کرده است.

سرگزی گفت: امروز گسترش خدمات بسیج در کشور موجب یأس و ناامیدی دشمن شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید