کار جهادی تنها راه برون رفت از مشکلات کشور / کار در دستگاه های اجرایی قرارگاه


ساعت: 16:15
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1840000

نظری گفت: امروز مهمترین نیاز کشور کار جهادی و تلاش شبانه روزی است تا بتوانیم از فرصت های موجود برای رفع مشکلات در عرصه های مختلف استفاده کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; یعقوب علی نظری استاندار خراسان رضوی ظهر امروز در جمع فعالان فرهنگی، اجتماعی و مردمی تربت حیدریه اظهار داشت: در برخی حوزه ها باید در قالب های مختلف عملیاتی، اجرایی یا انتصابی تصمیم گیری شود، بنابراین اگر مدیر یا استانداری را دیدید استاندار دچار مشکل می شود. عدم تعادل، تعلل و التهاب، قطعا راه جهاد را نمی پیماید و این مهم ترین مسئله برای یک مدیر جهادی است.

وی افزود: امروز مهمترین نیاز کشور کار جهادی و تلاش شبانه روزی است تا بتوانیم از فرصت های موجود برای رفع مشکلات در عرصه های مختلف استفاده کنیم.

استاندار خراسان رضوی افزود: ابتدا باید با تصمیم درست شرایط فعلی را مدیریت کنیم تا دچار مشکل نشویم چرا که اگر وضعیت موجود را حفظ نکنیم نمی توانیم تصمیم کلان بگیریم.

وی گفت: اگر نتوانیم تعادل را در حوزه های مختلف مدیریت کنیم، جامعه از هم می پاشد و نمی توانیم مراحل بعدی را به صورت اساسی مدیریت کنیم.

نظری تصریح کرد: اولین انتظار پس از تغییر رهبری در کشور بحث انتصابات است، بنابراین این اقدام بدون هدف و روش انجام نمی شود، بنابراین باید هدف، برنامه و روش را جهادی انتخاب کرد و هدف می تواند کارساز باشد که قطعا اقدام نیازمند ظرفیت و بینش جهادی است.

وی خاطرنشان کرد: انتصابات الزاماتی دارد و نمی توانیم به دلیل جوان به نظر رسیدن مدیر انتخاب کنیم و این همه کار ما نیست هرچند جوانی لازم است اما باید با جوانی به اهداف خوبی برسیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: در حال حاضر یک هزار و 113 روستای بالای 20 خانوار داریم که نیاز به بازرسی و بازنگری دارند که تا پایان مهرماه در دستور کار قرار دارد که این اقدام به صورت جهادی انجام می شود.

وی گفت: در حالی که پرونده های کمیسیون ماده 5 که 13 سال پیش در جریان بود اما امروز در کمیسیون ماده 5 پرونده ای نداریم و این کمیسیون ها بر عهده معاونت های استانداری است که قرار است این اتفاق بیفتد. هفته.”

در این نشست 16 نفر از فعالان فرهنگی، اجتماعی، رسانه ای و توده ای به بیان پیشنهادات، انتقادات، چالش ها و مطالبات خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید