مدیریت تفکر جهادی و انقلابی در بین مدیران راه برون رفت از مشکلات است


ساعت: 12:07
تاریخ انتشار: 91/01/26
کد خبر: 1822095

محمود حسینی پور گفت: راه برون رفت از مشکلات مازندران غلبه جهادگران و تفکر انقلابی در بین مدیران ارشد و میانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سید محمود حسینی پور پنجشنبه شب در دومین نشست قرارگاه جهادی سازندگی و محرومیت زدایی استان که با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و اقبالپور رئیس سازمان بسیج سازندگی برگزار شد. و ولایت از نظر این مجاهدان بسم الله قیمتی ندارد. وی خاطرنشان کرد: گروه های جهادی مصداق بارز آخرین فرمایشات مقام معظم رهبری، امام خامنه ای و مظهر بارز کار برای خدا هستند. آنجا که می گویند: امکان مسئولیت محدود است; سعی کنید به نفع این و آن و دوربین کار نکنید.

استاندار مازندران ادامه داد: گروه های جهادی نماد ایثار و مجاهدت خالصانه هستند چرا که دوربینی نیست که خالصانه برای خدا و با کمترین آسایش در مناطق فقیرنشین کار کند و در کنار محرومان باشد. باید عزیزان را به تصویر بکشد همه باید تلاش کنیم تا فرامین رهبر معظم انقلاب را در خدمت مردم اجرا کنیم.

وی گفت: آنجایی که اخلاص و روحیه جهادی بر ما حاکم بود، برکات وارد کار ما شد، مانند دهه اول انقلاب که مدافعان مقدس کشور با اراده، اخلاص، تفکر جهادی و نصرت الهی از دشمن دفاع کردند. “

حسینی پور بیان کرد: راه برون رفت از مشکلات استان غلبه تفکر جهادی و انقلابی در بین مدیران ارشد و میانی است و برای غلبه بر مشکلات باید این تفکر ملاک عمل قرار گیرد و دلیل آن این است که گروه های جهادی وارث واقعی هستند. سبک زندگی جهادی، تفکر و شهادت.

وی یادآور شد: با تفکر جهادی دوران دفاع مقدس و تهاجم دشمنان را پشت سر گذاشتیم. در قرن جدید با تفکر جهادی در مرحله دوم انقلاب اسلامی با تکیه بر جوانان و نخبگان انقلابی بر اساس منویات مقام معظم رهبری مسیر جدیدی را در پیش خواهیم گرفت.

حسینی پور گفت: دبیرخانه ای به نام جهاد محرومیت زدایی در استان مازندران راه اندازی کرده ایم که در آن حجت الاسلام عالی از رزمندگان مقاومت به عنوان سرپرست آن دبیرخانه معرفی شد تا شاهد تعامل و ارتباط بیشتر رهبری استان با جهادگران باشیم.

استاندار مازندران گفت: با تشکیل دبیرخانه گروه های جهادی در استان به دنبال رونق کمی و کیفی در ظرفیت نیروهای جهادی هستیم و کار جهادگران می تواند خروجی گسترده تری داشته باشد. گروه های جهادی شعار مقام معظم رهبری سال است و باید وارد عرصه های معرفتی شوند و در عرصه های مختلف حکومتی حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت جهادی باید افزایش یابد و بسیاری از کارها حتی از سوی دستگاه های اجرایی به این نزدیکان سپرده شود، افزود: در کشور مدیرانی هستند که در تاریخ جمهوری اسلامی ایران کارهای بزرگی انجام داده و بازی کردند. نقش موثری در ساختن کشور به ویژه در مناطق فقیرنشین دارد.

حسینی پور افزود: امروز نیازمند تفکر جهادی در دستگاه های اجرایی و علوم فرهنگی هستیم و برخی از مناطق استان نیازمند توجه گروه های جهادی است و همه مسئولان استانی و استانداران وظیفه دارند از گروه های جهادی حمایت کرده و کار را تعریف کنند تا ما نیز کار را تعریف کنیم. می توانند استان را پیش ببرند و توسعه دهند و شعار سال مقام معظم رهبری را محقق کنند تا از فرصت های جهادگران استان استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید