اتحاد و انسجام راه برون رفت از مشکلات است/ کشف بیش از 5600 سلاح در کشور


ساعت: 18:30
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911460

سالگرد شهید گیلانی وزیر امنیت:

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه بسیجیان ما در حوادث اخیر مظلوم واقع شدند، گفت: حدود 47 کشور با فعالیت در فضای مجازی شبانه روز از معارضان خیابانی حمایت کردند. فضا و بیش از 5 1600 سلاح در کشور کشف و ضبط شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه، گروهبان بهروز دولتی فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان در چهارمین سالگرد شهادت مدافع حرم و مدافع حرم «مرتضی پیش قدم» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه مدافعان حرم. وی به اهمیت جایگاه «امنیت» اشاره کرد و گفت: امنیت امروز را مدیون شهدای عزیزی چون شهدای پیش کدم و شهدای مدافع حرم و جمع کثیری از رزمندگانی هستیم که در قید حیات هستند. و جان خود را در این راه فدا کرده اند.»


رشادت های شهدایی چون پیش قدم باید به نوجوانان منتقل شود

وی با اشاره به اتفاقات اخیر با بیان اینکه این رشادت باید به جوانان منتقل شود، تصریح کرد: پیروزی و شاهکار بچه های گیلان در آزادسازی نبل و الزهرا با انجام پیچیده ترین عملیات ها، شهادت مدافع حرم بود. حرم سردار سلیمانی بارها با زبان و قلم به این موضوع اعتراف کرده است.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با بیان اینکه این شهدا قهرمانان واقعی ما هستند ادامه داد: افرادی مانند پیش قدم و سایر شهدا برای کارستان کاری کردند و این پیروزی ها مرهون رشادت های این جوانان است.

دولت با بیان اینکه سردار سلیمانی به همراه هفت کشور محور مقاومت را پایه گذاری کردند، گفت: داعش تا 40 کیلومتری مرز ما پیشروی کرده است اما بر اساس استراتژی مقاومت، دو هزار کیلومتر آن طرف مرز، آنها مسدود شدند و اجازه صلح ندادند و امنیت ما در خطر است، بنابراین ما امنیت خود را مدیون این شهدا هستیم و اکنون در این شرایط وظیفه داریم با تمام توان از آن امانت محافظت کنیم. انشاالله با رهنمودهای پدرانه رهبر انقلاب به شرط مقاوم بودن بر این مشکلات فائق خواهیم آمد.

وی در ادامه به ویژگی های ممتاز شهید پیش قدم اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار وزنی به معنای واقعی داشت و جدای از مقام فرماندهی، مردی توانمند به تمام معنا بود و مردی برجسته به شمار می رفت. در محل سکونت و شهر زادگاهش. با هر اعزام، عملیاتی را در سوریه، غرب حلب، نبل و الزهرا و غیره تکمیل می کند.


کشف بیش از 5600 سلاح در کشور

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه بسیجیان ما در حوادث اخیر سرکوب شدند، تصریح کرد: حدود 47 کشور با فعالیت در فضای مجازی شبانه روز از معارضان خیابانی حمایت کردند. فضا و بیش از 5600 سلاح در کشور کشف و ضبط شد.

رئیس دولت با اشاره به تلاش مضاعف مسئولان برای رفع مشکلات مردم گفت: تک تک ملت ها دغدغه معیشتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را دارند بنابراین باید برای آسایش مردم تلاش کنیم و این تلاش شرط رسیدن به معیشت است. مقصد

وی «آسایش، امنیت، رفاه» را سه خواسته اصلی مردم عنوان کرد و گفت: مردم جز این سه اصل چیز زیادی از کارمندان نمی خواهند. دغدغه اصلی مردم معیشت است و باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کرد وگرنه اوضاع بدتر می شود.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان بر اهمیت «وحدت و انسجام» تاکید کرد و یادآور شد: برای برون رفت از این وضعیت نابسامان اقتصادی باید با رفاقت در حل مشکلات گام برداریم، لذا وحدت و انسجام راه برون رفت از این روزهای اخیر است. چالش ها و مسائل.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید