راه برون رفت از مشکلات کشور ترویج اندیشه شهید سلیمانی است


ساعت: 20:30
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822994

سردار حسین معروفی گفت: راه برون رفت از مشکلات کشور ترویج اندیشه شهید سلیمانی است و نباید این شهید عزیز را فقط در خاطره خلاصه کنیم. چون شهید سلیمانی به قول امام ما تنها گذشت. این باید الگویی برای مدیران ما باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آرمند، مراسم تکریم و معارفه رئیس ستاد ترویجی مدرسه شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی ظهر امروز در استان کرمان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات محمد زمانی تکدیر و سعید کاظمی به عنوان رئیس جدید ستاد ارتقاء مدرسه شهید سلیمانی معرفی شد.

سردار حسین معروفی در این مراسم گفت: شهید سلیمانی الگوی عملی همه ما در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی، حاکمیتی، رفتاری و… است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: راه برون رفت از مشکلات کشور ترویج اندیشه شهید سلیمانی است و نباید این شهید عزیز را فقط در خاطره خلاصه کنیم. چون شهید سلیمانی به قول امام ما تنها گذشت. این باید الگویی برای مدیران ما باشد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب شهادت سردار سلیمانی را فرصتی دانستند، بیان کرد: شهادت حاج قاسم فرصتی برای انقلاب و ملت ما و برای انسجام و وحدت بود. این مدرسه باید به دانشگاه ها، مدارس و خانه ها برود.

حسین معروفی با اشاره به حضور مثال زدنی زائران در مقبره شهید سلیمانی در ایام نوروز، اظهار می کند: در ایام نوروز 80 هزار زائر را در حاج قاسم اسکان دادیم؛ در این ایام نوروزی 80 هزار زائر را اسکان دادیم. و این حضور برای اعتلای مدرسه می رود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: 4 موضوع زیرساختی در دستور کار داریم که یکی گلزار شهدای بین المللی، عبادت لایه ای، زیارت خانه مدرسه شهید سلیمانی و زادگاه شهید سلیمانی و طرح کلی کنات ملک است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید