توسعه و ترویج کارآفرینی؛ راه برون رفت از مشکلات اجتماعی

ساعت: 10:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801806

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛

مهرداد جهاندیده گفت: توسعه کارآفرینی در همه ابعاد و به معنای عام می تواند راهگشای برون رفت از مشکلات جامعه باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در نشست اعضای انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر مشاوره کارآفرینی استان ها گفت: کارآفرینی باید همه ابعاد توسعه را در قالب یک زنجیره ارزش دنبال کند.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد الگوی مشخص برای توسعه کارآفرینی در سیستان و بلوچستان، افزود: با توجه به مفاد برنامه هفتم توسعه، تبیین و تاکید بر جایگاه کارآفرینی ضروری است.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان ادامه داد: انجمن دفاتر مشاوره کارآفرینی می تواند نقش مهمی در گردهمایی دستگاه های اجرایی فعال در حوزه اشتغال داشته باشد.

جهاندیده گفت: برای توسعه کارآفرینی نیازمند انسجام و هم افزایی در همه بخش ها هستیم و شرکت های مبتنی بر دانش و مراکز شتاب دهنده نیز می توانند در این راستا کمک کنند.

وی گفت: با کمک پارک علم و فناوری به زودی امکان راه اندازی دفتر انجمن مشاوره کارآفرینی فراهم می شود تا با استقرار دائمی امکان استفاده جامعه هدف از ظرفیت این انجمن فراهم شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان افزود: حضور نمایندگان انجمن صنفی کارفرمایان دفاتر مشاوره کارآفرینی در جلسات کارگروه ویژه اشتغال استانی نیز باعث می شود که از نظرات این انجمن در راستای بهره برداری استفاده شود. با ماموریت و اهداف کارگروه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید