تفکر بسیجی تنها راه برون رفت از مشکلات کشور/ سمت های امانتداری شهدا


ساعت: 12:47
تاریخ انتشار: 1401/03/06
کد خبر: 1841854

سردارولا بدشتی مسئول بسیج کارگری و کارخانجات کشور گفت: سمت های مدیریتی امانت شهدا در اختیار مدیران است و باید از این امانت به خوبی دفاع کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سردار حمیدرضا الله بدشتی در یادواره شهدای کارگر و مدافع حرم استان یزد با اشاره به شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: این شهرستان را آزاد کرد.


وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب برای آزادسازی خرمشهر و وجود سایر شهرهای خرمشهر از جمله خرمشهر اقتصادی، خرمشهر تولیدی و خرمشهر به میل خود، گفت: این خرمشهرها تا از خود گذشتگی آزاد نمی شوند. بودن.


رئیس بسیج کارگری و کارخانجات کشور یادآور شد: امروز تنها راه برون رفت از مشکلات، تفکر بسیجی، نگاه جهادی و اطاعت از ولی امر مسلمین است.


وی تاکید کرد: اگر شهادت نبود امروز امنیت حاصل نمی شد و اگر سربازان ما جان خود را فدا نمی کردند امروز آرامش نداشتیم و 14 هزار شهید از جامعه کارگری و 400 شهید از یزد و شهدای مدافع. خون داد برای رسیدن به امنیت


الله بدشتی با اشاره به اینکه این شهدا عمدا جان خود را فدا کردند، افزود: خون این شهدا ادامه خون شهدای کربلاست نه اینکه عکس شهدا را به دیوار نزنند و بر خلاف عمل آنها عمل کنند. و آرمان ها.”


وی گفت: ما برای هر پستی در این کشور یک شهید تقدیم می کنیم. همه حاکمان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید خوب حکومت کنند چرا که این مردم ولی ما هستند.


خداوند متعال می فرماید: نگاه ما به مردم نگاه خدمت گزاری است و خدمت به این مردم باید افتخار ما باشد زیرا این مردم الهی و ولایی هستند.


وی افزود: زندان فقط زندان نیست، اسارت به خودی خود، جذابیت و اسارتی که برخی مدیران پیرامون پست های رهبری برای خود ایجاد کرده اند انواع اسارت است و باید این محدودیت ها شکسته شود.


الله اکبر فرمود: آخر عمر ما مرگ است، اما شهدا با خدای متعال معامله کردند و شهدای ما مکتبی ایجاد کردند که مدرسه جنگ برای نسل جوان ماست.


وی ادامه داد: شهیدی مانند سردار سلیمانی به جوانان ما آموخت که با قبول ولایت می توان ملی ترین و در عین حال ملی ترین بود.


رئیس بسیج کارگری و کارخانجات کشور ادامه داد: سردار سلیمانی از مرزهای خارج از کشور دفاع کرد تا داعش وارد نشود چرا که اگر داعش پای خود را به کشور باز می کرد امروز امنیت در کشور ما و حاج قاسم سلیمانی وجود نداشت. ، رزمندگان دلیر، پاسداران و جوانان گمنام رشید در خارج از مرزها با این دشمن مقابله کردند.


وی با بیان اینکه نگاه حاج قاسم نوعی تلاش و اخلاص است، گفت: حاج قاسم در مبارزه با کفر پیشگام بود و با ایثار و شجاعت جان خود را فدای انقلاب کرد و به ما آموخت که برای دیده شدن باید همه تلاش کنند. ببینید او چگونه کار می کند و دیدیم که گروهان های مختلف برای تشییع جنازه او آمدند زیرا حاج قاسم بر دل ها حکومت می کرد.


الله بدشتی یادآور شد: همه شهدا پا به این میدان گذاشتند تا نظام ما راه امام حسین (ع) را ادامه دهد و بسیجیان به عنوان معجزه انقلاب با همین نگاه در راه خدا جنگیدند. همه مناطق


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید