مدرسه شهید سلیمانی راه برون رفت از مشکلات جامعه است

وی افزود: همه آحاد جامعه مدیون ایثار و رشادت های سردار سلیمانی هستند چرا که سردار سلیمانی از تمام جان خود گذشت و در مقابل دشمن ایستادگی کرد تا ما مقاومت کنیم و اصالت و آزادی خود را از دست ندهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را باید راهگشای برون رفت از مشکلات جامعه و مسیر و منش آن قشر جامعه دانست. و به عنوان یک الگوی برجسته برای همه معرفی شود.

وی گفت: مردم قبل از شهادت سردار سلیمانی تا حدودی با مفهوم مقاومت آشنا بودند اما زمانی که او جبهه مقاومت را تشکیل داد مفهوم دیگری از مقاومت را به جهانیان معرفی کرد به طوری که همه دنیا به مکتب و مسیر حاج کاسم نگاه کردند. . سلیمانی متأثر است.

شهسواری بیان کرد: بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی، جهان بینی محور مقاومت تغییر کرد زیرا ایشان با رفتار و منش خاص خود، همه علاقه مندان به مقاومت را در اقصی نقاط جهان در اطراف جبهه مقاومت جمع کردند.

راه شهید سلیمانی ادامه خواهد داشت

وی افزود: بی شک خون حاج قاسم سلیمانی درخت مقاومت و عدالت را سیراب خواهد کرد و دستیابی به اهداف آن با سرعت بیشتری در جهان ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد که مردم ایران و عراق پس از شهادت حاج قاسم بیش از پیش قدردان زحمات این سردار بزرگ باشند. وی افزود: شهید سپهبد سلیمانی مسئولیت خود را به طور کامل انجام داده و در محورهای مقاومتی که همین مسیر را ادامه می‌دهند، افراد بزرگی تربیت کرده است.

وی گفت: راه سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت و پس از شهادت این بزرگ مرد تاریخ، منطقه و جهان به آنچه انتظار می رود نزدیک خواهد شد.

شهسواری گفت: سردار سلیمانی فرمانده ولایت، مطیع فرمانده معظم کل قوا، خداترس و متقی، باوقار و مجاهد، شجاع و باصفا، خستگی ناپذیر، متخاصم و ضد استکبار، متواضع و بزرگوار است. دلسوز و مهربان، مهربان و مهربان.

وی در پایان گفت: سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی درس بزرگ آزادگی و مقاومت در برابر متجاوزان را به مردم منطقه می دهد و نام این شهید والامقام جاودانه در سرتاسر جهان خواهد ماند. تاریخ.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید