راه حل برون رفت از سختی ها و مشکلات مشکل تولید است


ساعت: 10:21
تاریخ انتشار: 1401/01/02
کد خبر: 1817029

معاون اجرایی رئیس جمهور در چهارمحال و بختیاری:

مرتضوی گفت: اگر به تولید توجه کنیم و تولید ما مبتنی بر مولفه های دانش بنیان باشد، بهره وری و کارایی ما به شدت افزایش می یابد و تولید این تولید بر اساس تولید دانش و اشتغال است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری در بازدید از فارسان: رستگاری گفت: چه خوب است که از این فرصت درس بگیریم و امسال مصادف با ولادت حضرت بقیة الله الاعظم (عج) باشد. و این قرن سرآغاز گره گشایی انسانیت باشد اگر خدا بخواهد دنیا پر از عدل و ظلم می شود و فساد از جغرافیا رخت بر می بندد.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری نامزدی خوبی را برای امسال انتخاب کردند. اولاً چند سالی است که با موضوع تولید سروکار دارد، زیرا تولید، نجات‌بخش، آرامش‌بخش و رهایی بخش است.»

مرتضوی گفت: اگر تولید در دستور کار هر ملتی باشد، آن را از زیر بار استکبار، استثمار و استعمار نجات می دهد، افتخار و سربلندی تولید می کند و استقلال کشورها را تضمین می کند. نگه داشته اند.

مرتضوی گفت: اصولاً می دانید که سلطه بیگانگان بر کشورها اولاً برای تسخیر تولید آنها و تسلط بر اقتصاد این کشور است، از این نظر مقام معظم رهبری به موضوع تولید توجه ویژه ای دارند و امسال نیز این امر را انجام دادند. متن ترانه تولید سال «و گفتند تولید بر اساس دانش باشد.

وی گفت: دانش بنیان به این معناست که تولید ما باید با گسترش علم روز دانش روز کار کند که نتیجه آن افزایش بهره وری است. برداشت خود را کم و زیاد کنیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: اگر به تولید توجه کنیم و تولید ما مبتنی بر مولفه‌های دانش باشد، بهره‌وری و کارایی ما به شدت افزایش می‌یابد و تولید این تولید بر اساس دانش و اشتغال‌زایی خواهد بود، همانطور که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند. در پیام خود به نوروز مردم مشکلات مردم را ایجاد و حل می کنند و کلید حل مشکلات اقتصادی و راه حل آن را برون رفت از سختی ها و مشکلات مشکل تولید عنوان کردند.

وی افزود: در لایحه بودجه ارائه شده از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی، هدف گذاری 8 درصد تعیین شده است. دولت نیز منابعی را فراهم کرده است که دو موضوع را مطرح می کند. از مشکلات اقتصادی مردم آگاه باشید.

مرتضوی خاطرنشان کرد: اجرای طرح جهش تولید مسکن در دستور کار دولت قرار گرفته و بیش از 800 مسکن راه اندازی شده است. تعدادی از پروژه های عمرانی در کشور شناسایی شده است. در پروژه های بالای 50 درصد است که اعتبار برای این پروژه ها در نظر گرفته می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید