پس از امضای قرارداد با کاسیانو، ما همچنان فعالیت های نقل و انتقالاتی را خواهیم داشت. به میزان نیاز می خریم/ مربی پرسپولیس تا پایان هفته رونمایی می شود


ساعت: 11:33
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880462

معاون ورزشی پرسپولیس گفت: در پی جذب کاسیانو، فعالیت های نقل و انتقالاتی را ادامه می دهیم و بر اساس نیاز خرید می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به مشکلاتی که در یکی دو سال اخیر در نقل و انتقالات داشتیم مانند پنجره بسته، عدم توانایی در جذب بازیکن و …. ، قبل از پایان مسابقات فصل گذشته بر اساس نیاز باشگاه سعی کردیم با بازیکنانی که مد نظر کادرفنی هستند گفت و گو کنیم. تا جایی که توانستیم توانستیم بازیکنانی را که تیم می خواست بیاوریم.

وی ادامه داد: همانطور که هواداران می دانند باید برای پست فوروارد بازیکن جذب کنیم. ما در یکی دو روز آینده کار کاسیانو را انجام خواهیم داد. از ویزلا با باشگاه توافقاتی صورت گرفته است اما به دلیل تحریم های موجود جابه جایی پول کمی سخت است. البته کار را انجام می دهیم و امیدواریم کاسیانو را بدون مشکل بیاوریم و سپس به گفته گل محمدی، یک مهاجم دیگر را هم انجام دهیم.

معاون ورزشی پرسپولیس در مورد اینکه جدا از آوردن کاسیانو پاسخ داد: قطعا. سهمیه لیگ برتر ما 3 جای خالی دارد و می توانیم بازیکن آزاد هم بگیریم. ما در صورت نیاز بازیکن جذب می کنیم. بازیکنانی که الان داریم سال ها در پرسپولیس زحمت کشیده اند و قهرمان شده اند. آنها همچنین نقاط قوت ارزشمندی هستند که هر تیمی آرزوی داشتن چنین بازیکنانی را دارد. ما به مشکلات به صورت منطقی نگاه می کنیم و بر اساس نیاز خرید می کنیم. اگر نیاز نباشد فعالیت را متوقف می کنیم و دیگر خریدی نداریم اما اگر نیاز باشد بازیکنان جدید جذب می کنیم.

محمدی درباره اینکه آیا حضور پیشکسوتان در اولین تمرین پرسپولیس به دعوت باشگاه بوده یا خودشان به محل تمرین رفته اند، گفت: پیشکسوتان سرمایه اصلی باشگاه هستند. آنها در روزهایی که پرسپولیس امکانات نداشت برای این باشگاه بزرگ زحمت کشیدند. دیروز افتخار کردند و دعوت ما را پذیرفتند و به تمرین آمدند. این قضیه از چند جهت قابل توجه بود. ابتدا اولین تمرین با حضور افراد جدید برگزار شد. فضای خوبی ایجاد شد تا بدانند پیشکسوتان از آنها حمایت می کنند.

وی افزود: از طرفی اولین روز مربیگری سیدجلال حسینی بود و فکر می کنم حضور بزرگسالان باعث دلگرمی و استقبال او شد. خوشبختانه به خوبی انجام شد و شرمنده هستیم که نتوانستیم از این پیشکسوتان بیشتر استقبال کنیم. مطمئناً اسطوره های پرسپولیس آمده بودند و روز خوبی بود.

وی با توجه به اینکه هوشنگ نصیرزاده از اعضای هیات مدیره سازمان لیگ اعلام کرد که تمامی باشگاه ها به جز استقلال و مس رفسنجان برای بحث سقف قرارداد موافقت کرده اند و آیا خودش این موضوع را قبول دارد یا خیر، توضیح داد: سقف قرارداد بسیار جذاب است. چون محترم نیست، نیست. برخی از تیم های ما خصوصی هستند و نمی توان آنها را مأمور کرد که این پول را بدهند یا نه. بخش خصوصی دوست دارد بپردازد یا نه. تجربه گذشته نشان داده که این طرح چندان موثر نیست اما در صورت تصویب طرح، آن را دنبال می کنیم. باشگاه پرسپولیس مانند گذشته همه چیز را قانونی رعایت کرده و انجام داده است.

محمدی در خصوص وضعیت نهایی تکمیل کادر فنی پرسپولیس گفت: گل محمدی یک نفر مد نظر داشت و با یکی از دوستان در حال مذاکره بوده ایم اما متاسفانه به نتیجه نرسیده ایم.

وی در خصوص اینکه آیا این مربی معتبی حسینی بوده یا خیر، با توجه به اینکه باشگاه پیکان اعلام کرده که سرمربی این تیم و خود باشگاه پیشنهاد پرسپولیس را رد کرده اند، گفت: چون سوال قطعی نیست و نمی دانم نمی توانم نام ببرم. اظهار نظر. روز گذشته با گل محمدی صحبت کردم و فکر می کنم او تا پایان هفته گزینه مورد نظر خود را ارائه دهد تا بتوانیم کار امضای قراردادش را به پایان برسانیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس که با رادیو تهران صحبت می کرد، درباره آخرین وضعیت تشکیل کمیسیون اقتصادی در این باشگاه توضیح داد: این کمیسیون فعال است. البته وظیفه من نیست که در این مورد اظهار نظر کنم چون نه اطلاع دارم و نه می دانم جریان چیست، اما می دانم که کمیته بسیار قوی از افراد معروف اقتصادی تشکیل شده و دارند کار را انجام می دهند. طبق اطلاعات من روال کاری آنها خوب پیش می رود و مطمئنم با حضور این دوستان و تجربه آنها اتفاقات خوبی در آینده برای تیم بزرگ پرسپولیس رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید