تا امشب / پایان هفته های بهار در یزد در اکثر نقاط استان یزد بارش خفیف خواهیم داشت

ساعت: 09:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1804963

میرحسینی کارشناس هواشناسی استان یزد با بیان اینکه پایان هفته های بهاری را در یزد خواهیم داشت، گفت: بارش خفیف باران در اکثر نقاط استان یزد تا امشب ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید عباس میرحسینی کارشناس هواشناسی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به بارندگی ها در برخی نقاط استان یزد گفت:

وی با بیان اینکه این بارش ها تا امشب به صورت پراکنده در اکثر نقاط استان یزد ادامه دارد، افزود: امروز بارش ها عمدتا در نیمه غربی استان یزد و شهرستان های خاتم و مروست، مهریز، تفت و میبد، اردکان و اشکذر خواهد بود.

میرحسینی میزان بارندگی امروز را اندک دانست و گفت: امیدواریم در مرکز استان یزد بارندگی داشته باشیم اما میزان آن کم خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان یزد با اشاره به وزش باد شدید و نسبتا شدید امروز در استان ادامه داد: این وزش باد در بعدازظهر و امروز ظاهر می شود و نیمه غربی و جنوبی استان را شاهد خواهیم بود.

وی از افت دمای شبانه امشب در استان یزد خبر داد و گفت: این افت دما چندان محسوس نیست و امشب و فردا شب شاهد هوای نسبتا سرد و سپس در پایان هفته هوای بهاری را در استان خواهیم داشت.

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید