وضعیت هواشناسی امروز 30 اسفند 1401 / از سرگیری بارش ها از امروز در استان های خوزستان، ایلام و لرستان / ادامه بارش ها تا پایان هفته

وضعیت هواشناسی امروز 30 اسفند 1401 / از سرگیری بارش ها از امروز در استان های خوزستان، ایلام و لرستان / ادامه بارش ها تا پایان هفته

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی اواخر وقت امروز به کشور خبر داد و آسمان اکثر استان ها را تا پایان هفته بارانی پیش بینی کرد.

کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح وضعیت جوی امروز 30 اسفند و روزهای بعد از آن پرداخت و گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور از اواخر امروز، بارش ها آغاز می شود. در جنوب غربی و در استان های خوزستان، ایلام و لرستان».

وی افزود: فردا علاوه بر این استان ها، مناطقی از کرمانشاه، کردستان، چهارمحال و بختیاری، کوگیلویه و بویراحمد، جنوب همدان، مرکز و جنوب اصفهان و استان های بوشهر و فارس نیز از این بارش ها بهره مند می شوند. به شکل رگبار و بادهای شدید موقتی.

کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: روز سه شنبه بارش ها در مناطق کرمان، یزد و اصفهان و رشته کوه های البرز شرقی به صورت پراکنده ادامه دارد و روز چهارشنبه این شرایط در جنوب کرمان، خراسان جنوبی و شمال ظاهر می شود. سیستان و بلوچستان.

به گفته رفیعی، با ورود سامانه بارشی از غرب، بارش ها کل غرب کشور را فرا می گیرد و روز پنجشنبه نیز بارش ها به صورت پراکنده در شمال غرب و غرب ادامه دارد.

یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در سواحل دریای خزر و در دامنه ها و ارتفاعات البرز در استان های البرز، تهران، قزوین و سمنان شاهد بارش شدید باران بودیم.

وی ادامه داد: امروز سه شنبه در مرکز و شرق خلیج فارس و در غرب دریای خزر امروز و فردا متلاطم خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی آسمان امروز تهران را نیمه ابری و در بعدازظهر به تدریج با وزش باد افزایش ابر پیش بینی کرد و گفت: بیشینه دمای امروز پایتخت به 19 درجه و کمینه دما به 8 درجه بالای صفر خواهد رسید. .

دیدگاهتان را بنویسید