وضعیت هواشناسی امروز 26 بهمن 1392 / بارش برف و باران در اکثر نقاط کشور

وضعیت هواشناسی امروز 26 بهمن 1392 / بارش برف و باران در اکثر نقاط کشور

روز جدید : صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش بینی بحران و مدیریت خطرات هواشناسی از بارش پراکنده برف، باران و وزش باد در بیشتر مناطق کشور خبر داد.

صادق ضیائیان درباره وضعیت هواشناسی کشور گفت: امروز (27 بهمن) در برخی مناطق آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و در مازندران پراکنده باران و برف پیش بینی می شود.

وی افزود: چهارشنبه 27 بهمن ماه در اردبیل، گیلان، مازندران، غرب گلستان و رشته کوه البرز بارش باران و برق و در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، دامنه های جنوبی البرز در بخش هایی از زنجان، قزوین، البرز، تهران و در استان های همدان و مرکزی بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی هوا و مدیریت بحران کشور ادامه داد: روز پنجشنبه (26 بهمن) بارندگی به شرق گیلان، مازندران، غرب گلستان و استان های البرز، تهران، قزوین و مرکزی و در برخی نقاط شرق و شرق محدود می شود. جنوب شرقی و باد می وزد.

ضیائیان با بیان اینکه روز جمعه (29 بهمن) جوی آرام و پایدار در سراسر کشور حاکم خواهد بود، گفت: روز شنبه (30 بهمن) افزایش غلظت آلاینده های هوا و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت اصفهان، اراک، تهران و … کرج و تبریز دریای خزر روز دوشنبه 3 بهمن ماه طوفانی پیش بینی می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی بحران و مدیریت مخاطرات هواشناسی درباره وضعیت هواشناسی تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران فردا (27 بهمن ماه) همراه با ابر متغیر و گاهی بارش پراکنده باران و وزش باد و در برخی ساعات محلی است. گرد و غبار با حداقل دمای 2 و بیشینه 11 درجه سانتیگراد و برای روز پنجشنبه (27 بهمن) متغیر تا ابری گاهی بارش باران و وزش باد با حداقل دمای 3 و حداکثر 14 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ضییان در پایان گفت: امروز و فردا (26 و 27 بهمن ماه) بندرعباس با دمای 26 و 24 درجه سانتیگراد گرمترین و همدان با دمای 6- و 3- و شهرکرد با دمای 6- درجه سانتیگراد گرمترین هوا هستند. اکثر مراکز سردسیر کشور

دیدگاهتان را بنویسید