وضعیت هواشناسی امروز 25 بهمن 1392 / آغاز بارش برف و باران در شمال کشور

وضعیت هواشناسی امروز 25 بهمن 1392 / آغاز بارش برف و باران در شمال کشور

روز جدید : فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز با عبور سامانه بارشی از شمال غرب در استان های گیلان، اردبیل، مازندران و گلستان بارندگی خواهیم داشت که تا روز چهارشنبه ادامه دارد.

فریبا گودرزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا در خصوص وضعیت جوی اظهار داشت: همچنین بارش ها از اواخر امشب در شمال خراسان رضوی آغاز و تا پایان هفته در مناطق اعلام شده به صورت برف و باران ادامه دارد. “

وی ادامه داد: از صبح امروز در مناطقی از سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش ها پراکنده بوده و سامانه بارشی از کشور خارج می شود.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، بارش ها که از امشب در سواحل خزر آغاز می شود و بخش هایی از اردبیل، آذربایجان شرقی و خراسان شمالی را در بر می گیرد، متاثر از انتقال سامانه از شمال کشور بوده است.

وی گفت: امروز در شرق کشور وزش باد شدید موقتی خواهیم داشت که در برخی نقاط احتمال گرد و خاک وجود دارد.

گودرزی اعلام کرد: امروز شاهد کاهش محسوس دما بین 8 تا 10 درجه در جنوب کشور و سواحل خزر و در استان های اردبیل و خراسان شمالی بین 6 تا 8 درجه خواهیم بود.

گودرزی ادامه داد: امروز دریای خزر، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طوفانی و طوفانی و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیمه شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز پیش بینی می شود. این شرایط را داشته باشد.»

دیدگاهتان را بنویسید