هر بازیکنی را که کادر فنی بخواهد قرارداد می گیریم/ به قول پرسپولیس مهاجم می خریم


ساعت: 22:36
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880345

سایر باشگاه ها پیشنهادات بیشتری به بازیکنان ما دادند اما آنها پرسپولیس را انتخاب کردند

مدیرعامل پرسپولیس گفت: باشگاه های دیگر اگر 100 درصد پول بیشتری می دادند و می خواستند بازیکنان جدید ما را بیاورند اما آن افراد به پرسپولیس آمدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در حاشیه اولین تمرین پیش فصل سرخپوشان در جمع خبرنگاران درباره حضور پیشکسوتان گفت: اولین تمرین را با حضور پیشکسوتان، شناسنامه و موسسان پرسپولیس برگزار کردیم. این انگیزه ای برای بازیکنان جدید بود که پست پیشکسوت جایگاه بالایی برای باشگاه است. آنها می بینند که تمام حرکات آنها توسط بزرگتر برنامه ریزی شده است. امیدوارم ترکیب این دو به اتفاقات خوبی برای باشگاه منجر شود.

وی با اشاره به جاه طلبی باشگاه برای جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: اگر کادر فنی بازیکن بخواهد و ما برای جذب اقدام کنیم بد است؟ هر بازیکنی را که تیم بخواهد به خدمت می گیریم. اکثریت این افراد شاغل علاقه مند به بازدید از تخت جمشید هستند. باشگاه های دیگر اگر نگوییم 100 درصد بیشتر پول دادند و می خواستند آنها را جذب کنند اما به پرسپولیس آمدند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره خرید مهاجم برای این تیم گفت: بازیکنانی را که در سطح پرسپولیس هستند در پست مهاجم جذب می کنیم و شرایط جذب آنها را فراهم می کنیم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید